• [Jongen] is een perfect voorbeeld van een probleemjongere. Hij steelt, maakt veel kabaal, rookt, en doet zowat alles wat god verboden heeft. Zijn toekomst zou hem niet veel uitmaken, omdat hij in het heden leeft. Zijn theorie is volgens zijn ouders de druppel. Hij wordt naar een kostschool gestuurd, voor strikte opvoeding en strenge lessen, in de hoop dat hij zal veranderen.

    [Meisje] is precies het voorbeeld van een perfecte tiener. Zij is erg intelligent, een getalenteerde violiste, ze houdt zich altijd aan de regels, en ze doet alles voor de medemens. Zo is zij geboren en opgevoedt, maar dat was voor haar ouders niet genoeg. Hun dochter moest echt leren hoe ze moest leven, en ze werd op haar 10e verjaardag naar een kostschool gestuurd. Ze leidt daar een leven die ze normaal ook zou leiden. Ze gaat naar de lessen, ze maakt huiswerk, ze speelt viool en ze gaat naar bed.

    [Jongen] en [Meisje] lopen met hun beste vrienden door de school, wanneer ze perongeluk tegen elkaar opbotsen. Bij [Jongen]'s vriend en [Meisje]'s vriendin slaat meteen een vonk over. Maar bij de twee tegenovergestelde niet. Zij vindt hem een puur stuk vuil, en hij vindt haar nep.
    De twee vrienden doen er alles aan om elkaar te zien en zeker niet uit het oog te verliezen, maar daar worden [Jongen] en [Meisje] de dupe van. Ze zien elkaar steeds vaker, en vaak loopt dat uit op ruzie, want de twee mogen elkaar niet.

    Uiteindelijk komen [Vriend] en [Vriendin] op het idee om [Jongen] en [Meisje] te koppelen, want volgens ze passen ze goed bij elkaar.


    Zonder bekende personen! 8B

    Doen of niet doen?
    Titel?
    Rollen?
    Origineel?


    Senkjoe _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja.
    Euhm, sorry, ik ben hersendood.
    Zou ik niet doen, omdat je t al redelijk goed beschreven hebt.
    Ja.

    doe
    weet ik niet
    geen rollen
    wel orgineel :D


    --

    Doen of niet doen? Doen!
    Titel? Geen idee.
    Rollen? Nee, geen rollen.
    Origineel? Jaah.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Doen of niet doen? doen en iets laten weten.
    Titel?
    - I hate you? or not.
    - opposite love.
    - difficult love.
    Okee, slechte titels!
    Rollen? nee.
    Origineel? ja.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Het idee is wel leuk, maar als ik heel eerlijk ben. Is het iet wat gewoontjes. Het heeft niet echt iets dat je zegt van 'Dát is pas apart!'
    Je zou het wat bij kunnen scherpen met wat extra dingen en dan is het idee goed te gebruiken! Want om dit alleen te doen, dan is de verhaallijn naar mijn mening wel leuk, maar te gewoontjes ;x

    Doen of niet doen? Doen. (En meld me maar als je het gaat doen, lol)
    Titel? Geen idee.
    Rollen? Nee.
    Origineel? Beetje cliche maar dat maakt het nog niet - niet leuk!

    Het is ook cliché bedoeld. :')


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen of niet doen?
    Doen
    Titel?
    Couple love.
    Rollen?
    Nee. Zo is het leuk.
    Orgineel?
    Ja


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    zeker doen! en sorry heb geen titel in gedachten. en het is zeker orgineel :)


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    [Jongen] en [Meisje] lopen met hun beste vrienden door de school, wanneer ze perongeluk tegen elkaar opbotsen. Bij [Jongen]'s vriend en [Meisje]'s vriendin slaat meteen een vonk over. Maar bij de twee tegenovergestelde niet. Zij vindt hem een puur stuk vuil, en hij vindt haar nep.De twee vrienden doen er alles aan om elkaar te zien en zeker niet uit het oog te verliezen, maar daar worden [Jongen] en [Meisje] de dupe van. Ze zien elkaar steeds vaker, en vaak loopt dat uit op ruzie, want de twee mogen elkaar niet.


    Ik wist niks, dus ik dacht: Ik haal wel wat uit je samenvatting.

    'You're trash and you're fake?'


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Doen of niet doen? DOEN!
    Titel? Hate makes love? Of andersom: Love makes Hate
    Rollen? Nee, geen rollen doen.
    Origineel? Jaaa =]

    DOEN! En geen rollen, dan kan je er jouw eigen versie van maken.
    En 'Lady and the tramp' zou wel iets goed zijn als titel..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Doen of niet doen?: doen
    Titel?: when opposite meet love
    Rollen?: nee
    Origineel?: ik vind van wel
    :D


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.