• Hayley heeft alles wat haar hartje begeert, ze is de hoofdcheerleader, is dochter van de burgemeester en kan bijna alle jongens krijgen, buiten Matt, de nieuwe bad boy dan. Om hem te versieren, wil ze hem jaloers maken met buitenbeentje Yu. Hayley wil echter verder gaan dan alleen kussen met hem en dat kan zijn vader niet hebben dus neemt hij het impulsieve besluit om iets te doen: haar in een jongen veranderen. Wanneer Yu's vader doorheeft dat hij een fout heeft gemaakt verhuizen ze naar de andere kant van het land en dus zit Hayley in een rotsituatie. Haar broertje wil haar helpen, en haar vader verplicht haar toch naar school te gaan dus schrijft ze zich in als haar neefje: Joey. Ze krijgt al snel een warm welkom van Robbie, een jongen die ze via sms gedumpt heeft en geen idee heeft dat zij Hayley is en Nora, haar vroegere beste vriendin die ze door haar status vergeten is.

    http://www.quizlet.nl/stories/35341/thats-what-you-get/


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Lezen mensen!
    Het is echt goed geschreven enzo! :3


    Let the Night embrace you

    Lacie schreef:
    Lezen mensen!
    Het is echt goed geschreven enzo! :3

    Thanks hanks :D


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Er is al bijna 179 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!

    Natuurlijk is het nuttig deze omhoog te schoppen. I love this story! Zeker een aanrader!


    “Love is a contradiction.”

    Hayley wil echter verder gaan dan alleen kussen met hem en dat kan zijn vader niet hebben dus neemt hij het impulsieve besluit om iets te doen: haar in een jongen veranderen.

    Tijdens dat zinnetje ben je me kwijtgespeeld. Ik snap het niet haha. Zijn vader verandert haar in een jongen??

    Doet me denken aan Louis/Louise! =D


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Vreemde inleiding, maar kan best leuk zijn. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Capulet schreef:
    Hayley wil echter verder gaan dan alleen kussen met hem en dat kan zijn vader niet hebben dus neemt hij het impulsieve besluit om iets te doen: haar in een jongen veranderen.

    Tijdens dat zinnetje ben je me kwijtgespeeld. Ik snap het niet haha. Zijn vader verandert haar in een jongen??

    Ja, Yu zijn vader verandert haar in een jongen x'D. Klinkt raar maar als je het leest wordt het duidelijker :3.
    Doet me denken aan Louis/Louise! =D

    Omg, die serie was geweldig! :'D


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    GEWELDIGE STORY!! :3 Benieuwd wanneer er eindelijk een nieuw hoofdstuk bijkomt, ik kan bijna niet meer wachten, maar ik weet dat het weer een toppertje wordt! :)


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman