• We hebben op onze school een hele knappe en jonge leraar. En hij lijkt wel een model. Nu kent iedereen mij als een verlegen en rustig type. Maar ik zat er aan te denken om een kerstkaart in zijn postvak te leggen en dan als afzender: 'je anonieme aanbidder'

    Leuk idee? (krul)


    Behind every great man there’s a great woman

    Iewl nee? Het is een leraar.
    Ik lach ook altijd lief naar die ene knappe leraar, maar serieus: ga geen perverse dingen doen 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Amerricka schreef:
    Hahahaha, leuk idee, als het maar anoniem blijft, want anders sta je echt voor lul.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Philosophic schreef:
    Haha, als je zeker weet dat hij er nooooit achterkomt is het wel een leuk idee, ja. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Amerricka schreef:
    Hahahaha, leuk idee, als het maar anoniem blijft, want anders sta je echt voor lul.


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Nee


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Iemand van je eigen leeftijd? Leraren zijn leraren, geen goede vrienden of je vriendje.


    your eyes are like stars in the night.

    PUKKELxDING schreef:
    Naja, beter om iemand van eigen leeftijd te zoeken :P


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Amerricka schreef:
    Hahahaha, leuk idee, als het maar anoniem blijft, want anders sta je echt voor lul.


    ik ben het met je eens -hihi-


    Wedden dat Spongebob lekkerder is dan Patrick?.

    Niet doen, dat is kinda obsessed én supergênant want men komt er wel achter [iemand ziet het ofzo] en dan roddelt heel je school nog jaren over je.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 19:34 ]


    Has no one told you she's not breathing?