• Hey q!

    Dingen leven hier weer een beetje, dus ik dacht, waarom geen topic? Ik heb een vriendin die gaat trouwen (omg why, we zijn nog zo jong) en aangezien een deel van q nu opeens Volwassenen zijn, dacht ik: misschien weten jullie het?

    Ze is niet super close, ze is de zus van een goede vriendin van me. Onder cadeaus heeft ze een envelop staan, dus ik neem aan dat ze kaartjes met geld wil? Anyway, ik wilde dus een tekening van haar en haar verloofde maken, want mijn tekenskills zijn best oké en dat is persoonlijker. Weet iemand die ervaring heeft met bruiloften of dit een goed idee is, en zo ja, of ik ook nog geld mee moet nemen als cadeau?

    Thanks!

    Update: het feest is uitgesteld, maar alsnog bedankt voor jullie antwoorden

    [ bericht aangepast op 1 okt 2020 - 14:24 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wat leuk dat je naar een bruiloft gaat!

    Ik vind het sowieso een ontzettend origineel idee dat je een tekening wilt gaan maken en mij lijkt dat ook zeker geen slecht idee.
    Je zou het nog fancier kunnen maken door het in een mooie lijst te doen.

    Ik denk dat het een beetje afhangt van in hoeverre het een professioneel iets is.
    Is het qua talent zo mooi dat ze het daadwerkelijk in de woonkamer of slaapkamer zouden kunnen hangen?
    Zo ja, denk ik dat het niet persé nodig is om ook nog geld te geven.
    Als je daarover twijfelt of de tekening meer als kleinigheidje voor persoonlijke touch ziet, zou ik er wel
    wat geld bij leggen.

    Geld kun je ook leuk verwerken in de schilderij misschien.
    HOpelijk heb je er wat aan en veel plezier!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wow, ik weet niet hoe, maar ik las de eerste zin als 'ik en mijn vriendin gaan trouwen' :')

    Anyway, zoals hierboven gezegd: als het echt professioneel is, dan kun je het volgens mij wel wagen om er geen geld bij te doen, zeker als je er ook een mooie kader bijneemt enzo. Ben je iets minder zeker of het professioneel genoeg is, kun je er ook nog wat centjes bijsteken c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik sluit me aan bij de reacties hierboven! Wat een super leuk idee trouwens - echt een mooi cadeau :) Alvast veel plezier (ook al is het vast nog een eindje weg)! Bruiloften zijn leuk haha


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik vind het juist een suuuupertof idee ?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Akemi schreef:
    Anyway, zoals hierboven gezegd: als het echt professioneel is, dan kun je het volgens mij wel wagen om er geen geld bij te doen, zeker als je er ook een mooie kader bijneemt enzo. Ben je iets minder zeker of het professioneel genoeg is, kun je er ook nog wat centjes bijsteken c:

    Zo denk ik er ook over. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het is misschien niet echt doorsnee, maar als jij het bruidspaar zo wil feliciteren is dat prima, toch? Eerlijk gezegd krijg je zóveel cadeaus en heb je zo'n drukke dag dat je als bruidspaar echt niet gaat letten op of je ook nog geld krijgt. Ik weet dat ik op mijn bruiloft van een paar mensen niks had gekregen en ik weet inmiddels niet eens meer wie dat waren. Ik weet niet hoelang je met zo'n tekening bezig bent, maar je zou het ook daarvan kunnen laten afhangen? Als je daar binnen een kwartier mee klaar bent zou je er nog wat bij kunnen doen, maar als het een uur of langer is... Tijd is ook geld, zeg maar, en als je het inderdaad in een leuk lijsje doet ofzo...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik weet nog van mijn eigen bruiloft dat ik de cadeaus waar mensen zelf iets hebben gemaakt of hebben laten maken voor ons, het leukste vind. Ondertussen bijna 2 en half jaar later vind ik deze nog steeds het leukste. Het zet je toch even terug op je eigen bruiloft.


    Love sheds light one the darkest of times

    Best 'n lastige vraag om te antwoorden, ik vind dat wel een persoonlijk iets eigenlijk...
    Want of je tekening nou professioneel of simpel is, het komt wel uit een goed hart! En ik denk dat dat zeker gewaardeerd gaat worden. De vraag of je er dan wat geld bij moet leggen, vind ik dus persoonlijk. Wat vind jijzelf? Heb je genoeg te besteden om er wat geld bij te leggen? Vind je het zelf waard om geld te geven? Of inderdaad; vind je je tekening zo mooi, dat het niet nodig lijkt?

    Ik vind cadeautjes geven vreselijk. Heb zelf veel mensen die echt weinig geld hebben en ik vind dat je niemand kunt verplichten een cadeau mee te nemen.. Uiteindelijk is het feit dat iemand komt toch vele malen belangrijker? Ik krijg op mijn verjaardagen (die ik overigens niet vier uit mijzelf) dan ook vaak nauwelijks geld/cadeaus. Mensen mogen zelf bepalen of ze me iets geven of niet. Wel? Súperleuk! Niet? Geen probleem!

    Dus ja... Het is echt iets aan jezelf. Kijk hoeveel tijd en geld je al in je tekening steek en doe er dan evt. een envelopje bij als je het zelf te weinig vindt..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Is het ook niet zo dat je geld geeft vanwege het feit dat je een beetje helpt de onkosten van de bruiloft te dekken?
    Dat is mij ooit eens verteld althans... (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Wauw das kei leuk dat ze gaat trouwen. Die tekening zal ze super leuk vinden. :)
    Ken je diamond painting? Anders kun je een mooie foto van hen met dat maken.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Slughorn schreef:
    Is het ook niet zo dat je geld geeft vanwege het feit dat je een beetje helpt de onkosten van de bruiloft te dekken?
    Dat is mij ooit eens verteld althans... (':


    Ja dat is mij ook altijd wel aangeleerd eigenlijk (en dit doe ik ook altijd als ik naar een (groot) bruiloftsfeest ga). Persoonlijk zou ik dus zeker óók nog geld geven, maar het is zeker leuker als je er nog een persoonlijke gift kunt bij steken, dus die tekening lijkt me een superleuk idee!


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."