• Op natuurlijke basis ... Welke zijn goed naar jullie weet en welke niet?
    Ik gebruik op dit moment Melatonine, alleen krijg ik daar regelmatig nachtmerries van en raak niet lekker uitgerust als ik dan niet op tijd in slaap val of wakker wordt ... .
    - En ja, ik weet dat slaappillen niet goed zijn, maar als je net zo slecht slaapt als dat ik doe zou je het ook gaan doen. (:
    Dus geef me liever advies over wat voor spullen ik dan wel kan gebruiken zodat ik in ieder geval iets goeds kan nemen. :') -

Wel echt op natuurlijke basis, op doktersrecept wil ik niet omdat ik tegen die pillen nog slechter kan als die ik nu gebruik. ><

The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

Ik weet niets over pillen,maar ik heb homeopathische druppeltjes. Die heb ik van mijn acupunctuur gekregen,omdat ik ook zo slecht slaap.

Misschien kan je beter zo iets als acupunctuur proberen dan medicijnen,aangezien je daar niet snel van af komt.
    Dit is geen kritiek maar een tip,het werkt namelijk bij mij.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

@Exercitus accupunctuur werk idd heel goed, maar als je niet aan jezelf gaat werken blijven ook die problemen uiteindelijk terug komen. Haha, nu moet ik er weer helemaal aan denken hoe dat voelde, is alweer zo lang geleden dat ik dat voor het laatst heb gehad :'DD.

Wie du mir, so ich dir.

Ga naar de dokter, vraag om diazepam, neem daar elke avond een halve van in en je slaapt (krul) Al is diazepam een kalmeringsmiddel, maar als je echt last van slaapproblemen hebt, dat werkt het wel.

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Courtesan schreef:
    Ga naar de dokter, vraag om diazepam, neem daar elke avond een halve van in en je slaapt (krul) Al is diazepam een kalmeringsmiddel, maar als je echt last van slaapproblemen hebt, dat werkt het wel.

Volgens mij zitten er ook best wel veel nadelen aan diazepam o_o

"I shut my eyes in order to see.'

Villain schreef:
    (...)

Ik heb het een paar maanden gebruikt, doordat ik ook niet kon slapen door stress en gewoon vervelende gebeurtenissen. Ik heb nooit bijwerkingen gehad, ik sliep goed, rustig ook en was dan tenminste goed uitgerust.

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

ik gebruik calmoplan.
    verschrikkelijk vies,
    maar je proeft het niet als je het in cola doet ofzo

Courtesan schreef:
    (...)

Ik heb het een paar maanden gebruikt, doordat ik ook niet kon slapen door stress en gewoon vervelende gebeurtenissen. Ik heb nooit bijwerkingen gehad, ik sliep goed, rustig ook en was dan tenminste goed uitgerust.

Dan valt 't bij jou misschien mee :')

Jabberwocky schreef:
    @Exercitus accupunctuur werk idd heel goed, maar als je niet aan jezelf gaat werken blijven ook die problemen uiteindelijk terug komen. Haha, nu moet ik er weer helemaal aan denken hoe dat voelde, is alweer zo lang geleden dat ik dat voor het laatst heb gehad :'DD.

Hoe bedoel je aan je zelf werken? Ik heb niet aan me zelf gewerkt.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Exercitus schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je aan je zelf werken? Ik heb niet aan me zelf gewerkt.
    Mensen werken altijd aan zichzelf en maken altijd ontwikkelingen door, als dat niet gebeurd, worden ze ziek (of erger). Pijn en ziekte komt altijd voor uit persoonlijke knelpunten, als je die niet oplost, kun je ook niet beter worden op dat vlak, dus je zult vast wel iets goeds gedaan hebben (nerd).

Wie du mir, so ich dir.

Jabberwocky schreef:
    (...)
    Mensen werken altijd aan zichzelf en maken altijd ontwikkelingen door, als dat niet gebeurd, worden ze ziek (of erger). Pijn en ziekte komt altijd voor uit persoonlijke knelpunten, als je die niet oplost, kun je ook niet beter worden op dat vlak, dus je zult vast wel iets goeds gedaan hebben (nerd).

Ik had geen pijn/was ziek. Ik sliep heel slecht in. Mijn lichaam maakt te weinig melatonine aan en door de acupunctuur word de aanmaak er van gestimuleerd.

Exercitus schreef:
    (...)
    Ik had geen pijn/was ziek. Ik sliep heel slecht in. Mijn lichaam maakt te weinig melatonine aan en door de acupunctuur word de aanmaak er van gestimuleerd.
    Dus je was niet gezond :Y), want je lichaam functioneerde niet goed genoeg, of niet zoals het eigenlijk zou moeten.

Wie du mir, so ich dir.

Jabberwocky schreef:
    (...)
    Dus je was niet gezond :Y), want je lichaam functioneerde niet goed genoeg, of niet zoals het eigenlijk zou moeten.

Maar dat heeft niet met mijn geest te maken,dat heeft met mijn hersens te maken.Het is geen persoonlijk knelpunt,het is gewoon een foutje.

Exercitus schreef:
    (...)
    Maar dat heeft niet met mijn geest te maken,dat heeft met mijn hersens te maken.Het is geen persoonlijk knelpunt,het is gewoon een foutje.
    Ja én nee. :Y) -vind ik dan- Ik vind dat alles met elkaar in balans staat en als het ene niet goed gaat, dan het andere ook niet of minder.

Wie du mir, so ich dir.

Villain schreef:
    (...)

Is normaal gezien een beetje verslavend. En kan voor geheugenverlies zorgen

If you had never come out of the blue, I would've stay

Marshmellow schreef:
    (...)
    Is normaal gezien een beetje verslavend. En kan voor geheugenverlies zorgen

Hmhm, dat van 't verslavende dacht ik al.