• Ik ben echt dom he. Na een half uur kauwen op kauwgom heb ik geen zin meer om erop te kauwen, dan slik ik het door. Een halve minuut later heb ik weer zin in kauwgom en pak een nieuwe.
    Wie doet dit ook?


    Ik ben gemeen xoxo

    Ewl. Ik slik m'n kauwgom nooit door :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ieelww ik slik mijn kauwgom echt niet door :S


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Villain schreef:
    Ewl. Ik slik m'n kauwgom nooit door :')

    Behalve als het perongeluk is. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Dat is...raar denk ik ;d Kun je m dan niet even aan de kant leggen? ;d

    Mijn beste vriendin slikt haar kauwgom ook altijd in, it scares me (cat) Vooral als je daarna weer een nieuwe pakt, kan je beter bij de oude kauwgom een nieuwe pakken :'D


    You move me ......... Kurt

    Als ik in de winkel sta wel, anders spuug ik hem toch echt uit. Of ik moet me net verslikt hebben. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hahah lekker dan. Wist je dat: Als je je kauwgom inslikt er een kauwgomballen boom in je buik gaat groeien? Hahah, vroeger geloofde ik dat altijd. De Kauwgom word uiteindelijk wel afgebroken door je maagzuren enzo maar volgens mij is dat niet zo heel erg gezond o.o Al doe ik dat ook altijd hahah. De volgende keer misschien toch maar even je kauwgom aan de kant leggen dan haha. Of gewoon minder kauwgom kauwen, want als je ouder word kan je gebit (je kaken) heel snel versleten doordat je zoveel gekauwt hebt.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jabberwocky schreef:
    Hahah lekker dan. Wist je dat: Als je je kauwgom inslikt er een kauwgomballen boom in je buik gaat groeien? Hahah, vroeger geloofde ik dat altijd. De Kauwgom word uiteindelijk wel afgebroken door je maagzuren enzo maar volgens mij is dat niet zo heel erg gezond o.o Al doe ik dat ook altijd hahah. De volgende keer misschien toch maar even je kauwgom aan de kant leggen dan haha. Of gewoon minder kauwgom kauwen, want als je ouder word kan je gebit (je kaken) heel snel versleten doordat je zoveel gekauwt hebt.


    Haha ik geloofde dat ook altijd, maar ik doe het soms wel maar dat is alleen als ik hem echt niet kwijt kan , ik had is een keer perongeluk zo'n grote bubblegum ingeslikt hahah:D


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    uhm ik niet xD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ewh, ik word misselijk als ik mijn kauwgom doorslik o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik krijg echt de neiging om te kokhalsen als ik dit lees, ghehe. Iel, ik doe het niet. Ik verwissel wel mijn kauwgum té vaak c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik kauw er 5 minuten op, dan slik ik 'm door en pak ik een nieuwe. Een pakje van 20 is bij mij altijd zo op. (:


    It's time to be happy again.

    Ik slik mijn kauwgum alleen door als ik geen zin heb om op te staan als ik word betrapt in de les. :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik slik mijn kauwgom bijna altijd door. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jabberwocky schreef:
    Hahah lekker dan. Wist je dat: Als je je kauwgom inslikt er een kauwgomballen boom in je buik gaat groeien? Hahah, vroeger geloofde ik dat altijd. De Kauwgom word uiteindelijk wel afgebroken door je maagzuren enzo maar volgens mij is dat niet zo heel erg gezond o.o Al doe ik dat ook altijd hahah. De volgende keer misschien toch maar even je kauwgom aan de kant leggen dan haha. Of gewoon minder kauwgom kauwen, want als je ouder word kan je gebit (je kaken) heel snel versleten doordat je zoveel gekauwt hebt.

    Héhé maar het is ook goed voor de tanden omdat er dan meer speekselproductie is en deze inwerken op de bacteriecelwand door ze te 'splijten'. Afgezien van de suiker die er in zit en die wél slecht voor de tanden is natuurlijk. :D


    If you had never come out of the blue, I would've stay