• Hmpppff deze ochtend stapte ik op de bus en een meisje uit mijn vorige school zat er ook.
    Ze heeft me twee jaar geleden in het ziekenhuis geslagen en omdat ik haar daarna ben gaan aangeven bij de politie, wil ze me weer in elkaar slaan:8 Ze heeft het zowat door heel de bus geroepen -_-"
    Dat is nog niet alles...
    Ik had een totale Black-out op mijn examen vandaag en kon me niets herinneren door het geval op de bus....
    En alsof het nog niet erg genoeg is
    mijn 1 maand oude neefje/ petekindje moet binnenkort een operatie ondergaan aan zijn niertje omdat het was gezwollen is...

    Het is zo mijn dag niet !!!!:8:8:8


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sterkte het komt wel goed! (flower)


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Wat kut voor je.. Ik wens je neefje/petekindje heel veel sterkte, en hopelijk gaan de andere examens wel goed!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    veel geluk na regen komt zonneschijn


    They fell in love, didn't they?

    Met je neefje zal het vast allemaal wel goed komen. Tegenwoordig kunnen ze veel doen en is zoeits niet eens meer zo'n erg probleem en best snel opgelost. En wat betreft je examens, ik ken dat gevoel wel, en ik vind het heel erg voor je, maar nu kun je er niets meer aan doen, toch? In het ergste geval moet je een her examen doen. En van dat meisje. Gewoon negeren. Valt ze je nog eens lastig, dan ga je gewoon weer naar de politie. Zij heeft niet het recht jou in het nauw te drijven of zelfs bang te maken ofzo. Succes met alles en het komt wel goed. Probeer vandaag gewoon even van je af te zetten. Je hebt je best gedaan op je examen, meer kun je niet doen.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 16:53 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Boh, ik zou zo keihard terugmeppen. Maarja, dat is ook niet altijd een oplossing :/ Ik zou gewoon nog eens langs gaan bij de politie als het echt ernstig wordt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Das ook lekker klote zeg, maar komt vast allemaal wel weer goed :)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Dat is kut.. Maar het komt wel weer goed, sterkte!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    welkom bij de club, op dit moment heb ik serieus een hekel aan mijn vriendje. _O_ maar dat komt welweer goed. (:


    Life is a beautiful struggle

    ja, dat is inderdaad kut!! maar komt allemaal wel goed! veel sterkte!!


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Aw.... Sterkte...


    26 - 02 - '16

    Morgen is er weer een dag, een nieuwe kans (flower).
    Trek je van dat meisje echt niet aan, als ze maar 1X op de bus zat ... en van dat examen, tjah, dat ga je toch nog kunnen ophalen, je hebt nog niet echt iets verloren.
    Van je neefje ... ja, dat is wel vreselijk, sterkte.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]