• Net zat ik op de vacaturebank van mijn school (Hogeschool Leiden) te kijken. Ik ben momenteel niet op zoek naar een stage, daar ben ik net klaar mee, maar daar staan regelmatig vacatures voor stages. Altijd als er een nieuwe vacature geplaatst wordt, krijg ik een melding. Per toeval keek ik even tussen die meldingen en zag ik dat er een stage voor Quizlet.nl op stond! Het gaat om een marketing afstudeerstage. De vacature kan ik hier niet plaatsen, want het gaat niet via een linkje. Het stond in een worddocument dat je moest downloaden. Maar als je dus nog een marketing stage zoekt, is dat misschien wel heel interessant. De contactgegevens van Rutger stonden er bijvoorbeeld bij.

    Dit ga je doen als stagiair:

    Stageactiviteiten
    zoals mondeling of schriftelijk aan de student geformuleerd door het stagebiedende bedrijf
    1 Concurrenten onderzoek
    2 Bedenken en uitwerken marketing en fincancieel plan
    3 Enquete houden onder leden
    4 Bedenken lange termijn strategie
    5 Website beheren / actueel houden


    Ik vond het wel grappig dat ik deze vacature tegen kwam. Ik wist namelijk niet dat er zo veel mogelijk was achter de schermen van Quizlet.

    Zou het jouw droom zijn om voor Quizlet stage te lopen?

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 16:56 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Grappig dat je dat tegenkomt, haha.

    Ik ben niet de beste voor marketing denk ik, dus dat is niet meteen een droom van me, maar eens achter de schermen kijken lijkt me wel wat.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wat gaaf! En ik vind het ook een onwijs goed idee van de moderators/administrators (gezien ik aanneem dat het daar vandaan komt).


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh dat klinkt echt supertof, nu zou ik willen dat ik daar een opleiding in deed en een stage nodig had haha.='D Voor iets als Quizlet zou ik me altijd 100% willen inzetten!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    GrandR schreef:
    Grappig dat je dat tegenkomt, haha.

    Ik ben niet de beste voor marketing denk ik, dus dat is niet meteen een droom van me, maar eens achter de schermen kijken lijkt me wel wat.


    Goh, achter de schermen kan je een beetje vergelijken met een kantoorgebouwen en saaie vergaderingen. Niet zo bijzonders te zien dus.:P

    Maar wel grappig om tegen te komen!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zeg doen!


    Firm believer of all that is magic

    SPECS schreef:
    Oh dat klinkt echt supertof, nu zou ik willen dat ik daar een opleiding in deed en een stage nodig had haha.='D Voor iets als Quizlet zou ik me altijd 100% willen inzetten!:3

    Je kan nog altijd een carrièreswitch doen. (:


    Take me to wonderland

    Dat klinkt zo gaaf! Jammer dat ik van België ben anders direct!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik studeer iets totaal anders, maar ik vind het wel heel grappig en zou het zeker doen moest ik in jouw plek zijn.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Haha, even voor de duidelijkheid hoor, ik studeer Human Resource Management en geen marketing. Maar op mijn school vallen deze studies onder de categorie: management en bedrijf.
    Vandaar dat ik ook marketingvacatures tegenkom en deze toevallig zag.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    *Smijt de paraveteraire boeken weg* CARRIERESWITCH!

    nee joke, gaan we niet doen, maar wel super grappig! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Tolstoy schreef:
    Dat klinkt zo gaaf! Jammer dat ik van België ben anders direct!

    Nou, je hebt ook mensen die 'vast' in dienst zijn. Dat heet een moderator. Daar kunnen ook Belgjes aan mee doen. (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Toevallig volg ik een economie (dus ook marketing) opleiding maar het spreekt me nou niet bepaald aan om dit 24/7 te oen ahhaha :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scandal schreef:
    (...)
    Nou, je hebt ook mensen die 'vast' in dienst zijn. Dat heet een moderator. Daar kunnen ook Belgjes aan mee doen. (cat)


    He, organiseer verkiezingen en ik schrijf me direct in! :')

    Ik studeer marketing en ben nog op zoek naar een stage voor volgend semester, vandaar de teleurstelling over mijn Belg zijn :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.