• ja, dat doe ik nu --

    mijn moeder dacht slim te zijn heeft soesjes in de diepvries gedaan, zij dacht zeker dat ze daar hoorde. -dus niet, ik heb toen die soesjes in de koelkast gedaan, en wou naar beneden lopen voor chocomel en 2 soesjes. blijken ze zijn verdwenen, -back in de diepvries. Ik boos op me moeder worden dat soesjes in de koelkast hoort en niet in de diepvries. zegt zij dat zij het lekker vind, --

    oke even on-topic houden, hebben jullie ook eens bevroren soesjes gegeten? =o


    They fell in love, didn't they?

    Soesjes horen in de diespvries?


    Stop wishing, Start doing..

    Hahaha xD Ach, soesjes zijn soesjes, en nu heb je ijs-soesjes! 8D


    ars moriendi

    Chocoladesoesjes!
    En nee, ik eet ze vanuit de koelkast :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Tanzdiktator schreef:
    Ja, maar het liefst wanneer ze ontdooid zijn. Dan is die creme erin zo lekker.


    I agree :9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reticent schreef:
    Ik eet juist alleen maar bevroren soesjes. Anders zijn ze zo slap en blergh.


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    jaman! bevroren zijn ze vele malen beter:)

    Tanzdiktator schreef:
    Ja, maar het liefst wanneer ze ontdooid zijn. Dan is die creme erin zo lekker.


    Agree:9~


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je hoort ze in de diepvries te stoppen, maar als je ze gaat eten, moet je ze wel eerst paar minuten laten ontdooien. Ik had trouwens weleens gegeten omdat ik niet geduldig was..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Hanoena schreef:
    Je hoort ze in de diepvries te stoppen, maar als je ze gaat eten, moet je ze wel eerst paar minuten laten ontdooien. Ik had trouwens weleens gegeten omdat ik niet geduldig was..


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    mmmm, soesjes!! xD en je vind bevroren soesjes al niet te vreten, nou mijn vriendin eet pannekoeken met salami:8 heel raar!!


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Ja, mijn oma is soesjes-verslaafd en altijd als we bij haar zijn eten we soesjes. Alleen stopt zij die dus ook in de diepvries O.o


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind soezen uit de winkel niet lekker. Dan maak ik ze liever zelf en vul ik ze liever met iets anders, want ik hou niet van slagroom :Y). En bevroren slagroom vind ik al helemaal niet te vreten want daar wat ik echt ram misselijk van, haha. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.