• zo denk je een beste vriendin te hebben voor 5 jaar,

    zo laat ze je als een baksteen vallen en trekt ze alleen nog maar met een ander meisje op.

    ik kan daar zo niet tegen hè.

    Om het nuttig te houden, een van jullie ook ooit zoiets meegemaakt?


    ars moriendi

    Frappucino schreef:
    (...)

    Dankjewel. (flower) het is alweer bijna een jaar geleden, maar toch. I still miss her, every single day..

    Dat moet afschuwelijk zijn. =(


    ars moriendi

    Hmm ik ken het. Het is mij ook een keer overkomen en het is wel echt een rotgevoel, maar ik weet wel, dat ik toch beter af ben zonder haar. Zij heeft mij laten vallen, was belangrijk voor me en ik vind dat dat heel wat laat zien, hoe belangrijk jij eigenlijk voor die persoon was/bent. Voor haar was ik dus niet belangrijk en nu vind ik dat ik beter af ben zonder haar. En ja het heeft me pijn gedaan maar ik heb er van geleerd (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Mercury schreef:
    (...)
    Dat moet afschuwelijk zijn. =(


    Hmm yes it is. Maar héél cliché: De tijd heelt alle wonden. Oké, nu klink ik net als een psycholoog, haha.


    It's time to be happy again.

    Frappucino schreef:
    (...)

    Hmm yes it is. Maar héél cliché: De tijd heelt alle wonden. Oké, nu klink ik net als een psycholoog, haha.

    het is wel waar


    ars moriendi

    Ik heb dat ook een x meegemaakt ja. Niet leuk.. maar 't leven gaat door.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb het een soort van ietsie pietse zelf gedaan ('A)..
    Nou ja, ik was heel goed bevriend met een meisje, maar toen ging ik vorig jaar ook met iemand anders om en die twee lagen elkaar niet. En ja, dat gaat gewoon niet zo goed..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Precies hetzelfde, baksteentje, alleen kende ik die van mij zes jaar.


    You move me ......... Kurt

    Meer dan een keer.
    Vandaar dat ik geen beste vriendin meer hoef, ik kan ze toch niet meer vertrouwen.
    Voor mij zijn ze allemaal evenveel waard.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja twee keer, beiden keren beste vrienden.
    een keer toen ik in de tweede zat en mijn (ex-)beste vriendin een vriendje kreeg en sindsdien nooit langer dan twee dagen single is geweest, en in oktober zei een van mijn andere (ex-)beste vrienden dat hij ons gewoon een stel ***kinderen vind, die totaal niets weten van mode en dat hij niets meer met ons te maken wil hebben.

    Maar weetje, zo'n mensen zijn het gewoon niet waard om je boos over te maken. :Y)


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    been there, done that...
    dit jaar nog...maar mijn toenmalige bff zei dat ik haar enke zag als ik geen vrienden had -.-"
    duuuuuuuuuusjha...ik vond dat ze zich aanstelde en sindsdien heb ik haar niet meer gezien
    ik ben nu bff-loos


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    in de basisschool, laatste jaar, heeft een meisje me megahard laten vallen en vorig jaar ging mijn 'beste vriendin' om met mensen die me pestten en later bleek dat ze zelf ook meedeed.... dat deed pijn, dus heb ik haar laten vallen en ben op zoek gegaan naar mensen die me wel respecteren, en ik heb ze gevonden. Het meisje in kwestie is nu van school verandert en heeft me al een paar keer gebeld om het goed te maken. Ik heb haar vergeven. Iedereen verdient een tweede kans. En nu is het terug een redelijk goede vriendin van me (H)

    Highmore schreef:
    Precies hetzelfde, baksteentje, alleen kende ik die van mij zes jaar.


    Hope goes lost but never dies.

    Slotje op vraag eigenaar ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay