• Heb jij het ook al eens meegemaakt dat jij en je beste vriendin verliefd zijn op dezelfde jongen?
    Ik raad het je niet aan,want ik & mijn beste vriendin zijn dus echt verliefd op dezelfde jongen, en dat gevoel is moordend. Ik moest dit even kwijt omdat ik niet boos kan/mag zijn op haar, maar toch doet het pijn omdat ik van 'm hou.


    all I want is the taste that your lips allow

    Friends are forever, boys are whatever. Maar dat is mijn mening over situaties zoals de jouwe.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ja weleens gehad maar we namen hem allebei niet(dus geen bitc fiht
    en nu vinden we allebei een jonge uit mijn klas leukxD


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    liefde is soms kut (krul)

    Ik heb het zelf nog nooit gehad,maar als ik het zou hebben,zouden we er gewoon allebei afblijven denk ik (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nooit gehad, gelukkig.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee nog nooit, zij valt gelukkig op totaaaal de tegenovergestelde types als ik :'D


    ars moriendi

    Ja dat heb ik wel eens gehad :')


    -

    geen van beide nemen dan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Praat er eens goed over met je vriendin en kom tot een besluit. Het beste in dit geval is, pijnlijk genoeg, hem gewoon vergeten denk ik. Ik ben geen expert op liefdesvlak maar dat lijkt me toch het beste in dit geval.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    En wee je wat er dan gebeurt? Dit heb ik meestal gehoord: Jullie besloten samen niks met hem te beginnen. Jullie gaan allebei akkoord en de volgende dag zie je vriendin hand in hand met hm lopen en je ziet ze ook nog eens zoenen....Sorry, nu is het helemaal moordend. Maar ja, dan weet je wat je verwacht. Want dit is zo vaak gebeurd he.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik heb het ook een keertje gehad samen met mijn beste vriendin, maar toen hebben we samen besloten er niets mee te doen en het gewoon over te laten waaien. Inmiddels is die jongen onze beste vriend en zijn we allbei gelukkig niet meer verliefd op hem.
    Ik hoop voor je dat je vriendin niet zo is als Hanoena beschreef!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    bij mij is het zo dat, die jongen waar ik verliefd op ben die is op me vriendin. & dat is volgensmij ook hetzelfde gevoel. maar, me vriendin haat hem. >.<


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    somers schreef:
    bij mij is het zo dat, die jongen waar ik verliefd op ben die is op me vriendin. & dat is volgensmij ook hetzelfde gevoel. maar, me vriendin haat hem. >.<

    Heb ik ook al gehad,ik ben zo zielig,haha.


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik heb het ook wel eens gehad en het is echt vreselijk, ik weet het.
    Maar het beste is om vriendschap altijd boven jongens te houden, geloof me, ik spreek uit ervaring xd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik raad je aan om een jongen nooit tussen ware vriendschap te laten komen. Dat is het niet waard.;)
    Tenzij je écht voelt dat hij de ware is voor altijd.
    Het is een lastige situatie, maar probeer aardig te blijven voor je vriendin, de jongen én jezelf. Kwel jezelf niet met de vraag 'Wat als ... ?'. Dat zal het alleen maar erger maken.
    Wees een vriendin voor haar en wees vriendelijk voor hem. Jouw geduld en vriendelijkheid zullen dan hoe dan ook beloond worden.;)
    Succes!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3