• Gaat niet door.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 21:25 ]


    Your make-up is terrible

    Ik natuurlijk :)


    Life is hard and then we die

    Ik! Eindelijk ergens dichtbij _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hé daar had ik ook wel heen gewild. Maar die dag kan ik verdomme net niet. (huil)

    Amsterdam is spijtig genoeg wat ver voor mij.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb nog geen vakantie :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Hé, dat is de dag voor mijn verjaardag!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Trouwens, die datum zuigt wel, want heel veel mensen hebben dan geen vakantie he ;o Kan het niet beter op een zaterdag ofzo?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oh, da's kut (: Als het nou Alkmaar was geweest..
    Maar ik kan dus niet, m'n ouders laten me never nooit gaan.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Avery schreef:
    Trouwens, die datum zuigt wel, want heel veel mensen hebben dan geen vakantie he ;o Kan het niet beter op een zaterdag ofzo?


    Nou, voor zover ik weet, hebben we in Noord-Holland, Friesland en Utrecht vakantie dan.
    Wie hebben er dan geen vakantie?


    Your make-up is terrible

    Die dag heb ik nog geen vakantie en ik heb school tot half 5, dus dat word hem niet. D:


    Hope goes lost but never dies.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, voor zover ik weet, hebben we in Noord-Holland, Friesland en Utrecht vakantie dan.
    Wie hebben er dan geen vakantie?

    Mensen uit Zuid-Holland en andere provincies? Ik denk dat er ook wel wat mensen uit Zuid-Holland willen komen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, voor zover ik weet, hebben we in Noord-Holland, Friesland en Utrecht vakantie dan.
    Wie hebben er dan geen vakantie?

    Ik, hehe. Zuid-Holland niet, en Brabant niet, Gelderland niet, Zeeland niet, Limburg niet.. en verder geen idee van de provincies bovenin.


    Hope goes lost but never dies.

    *Brom*

    Ik wil wel, maar gaat 'n beetje moeilijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hm okay 8D
    Dan zaterdag.


    Your make-up is terrible

    Doe anders die zondag! de 27e?