• Moeten we op het laatste uur van de laatste schooldag een kerst pakket voor Bejaarden gaan maken.
    niks tegen die mensen hoor, maar daar had ik dus echt geen zin in >.<
    en dan moesten we ook nog langer blijven op school om het af te maken terwijl iedereen als vakantie had T^T.
    Tis natuurlijk heel leuk voor de mensjes enzo bla bla,
    maar ik ga liever naar huis wanneer ik vakantie heb :(

    Ik zit nog midden in de examens. (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik moest ook langer blijven op school bij gym :(
    omdat hij ons nog een gelukkig nieuwjaar wilde toewensen


    Nobody is perfect

    Even wat doen voor de medemens die het even harder nodig hebben dan jij, zo erg is dat toch niet?


    your eyes are like stars in the night.

    Sesamestreet schreef:
    Ik zit nog midden in de examens. (':

    das nog kutter(huil)

    Poseidon schreef:
    Even wat doen voor de medemens die het even harder nodig hebben dan jij, zo erg is dat toch niet?

    :8
    nou dan mag jij voortaan mn kerstpakketje wel maken hoor ^^

    das kut.
    egt kut.
    heel kut.
    (huil)


    hoi

    Ik had de laatste schooldag.. kerstontbijt en volleybal toernooi ofzo iets ^^ Maar ja.. verder deden wij niet zo veel.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ik was juist extra vroeg uit, haha. Ik had de 1ste 2 uur vrij en het 3e en 4e uur moesten wij iets uitzoeken om naar toe te gaan als wij naar Parijs gaan, dat in een powerpoint presentatie zetten in het Frans. Dat was echt rotwerk -al was google vertalen een geweldig hulpmiddel, haha- en daarna hadden wij kerstkermis, maar daar was niets aan, want ze hadden zo'n stier klaar staan en van die sumo worstelpakken. Daar had ik geen zin in maar eigenlijk moesten we verplicht op zijn minst een half uur blijven. Maar als wij met dat Parijs-gedoe klaar waren, dan mochten we weg. Dus ik dat snel maken en kon ik nog weg voordat de docenten de deuren gingen blokkeren :')
    Wel kut dat je langer moest blijven voor die pakketjes.


    To live would be an awfully big adventure

    Poseidon schreef:
    Even wat doen voor de medemens die het even harder nodig hebben dan jij, zo erg is dat toch niet?


    They fell in love, didn't they?

    Dat moest ik vorig jaar op stage de hele dag doen, van half 9 tot 5 uur. Zo erg is dat niet. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oh nou, dat vind ik juist leuk (:
    Mocht je het zelf ook aan die ouderen geven of dat niet?
    Dat zou helemaal leuk zijn :D


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind het nog niet zo erg hoor, dat beetje langer blijven. Wie weet heb je nu een bejaarde heel gelukkig gemaakt, dat is toch wat telt?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]