• Dat had ik dus net. Ik zat op de bank te wachten totdat we een film gingen kijken. Mijn moeder en stiefvader stonden in de keuken om 'koffie te maken'. Eerst hoorde ik wat geluiden, dus ik dacht dat ze gewoon aan het zoenen waren. Nou, okay, prima. Dat kan ik nog wel aan, al is het nog onsmakelijk om dat te moeten horen. Opeens, en nu komt het, hoor ik onderdrukt gekreun van mijn moeder en later ook van mijn stiefvader. Komen ze uiteindelijk de woonkamer in, mijn moeder doet haar broek nog even goed.

    Nou, drie keer raden wat daar gebeurd is. In de keuken. Die alleen van de woonkamer gescheiden is door een kast. Terwijl ik op de bank zat en alles kon horen.

    Het kan aan mij liggen hoor, maar dat vind ik nou niet bepaald normaal. Daar hebben ze een slaapkamer voor. Doe het lekker daar en niet in de keuken, waar ik het kan horen. Hallo, ik moet mijn eten op dat aanrecht klaarmaken -verkeerde woordkeuze maarja- en ik ben vrij zeker -maak dat 100%- dat ze niks schoon hebben gemaakt.

    Het leuke is, nu verwachten ze ook nog dat ik vrolijk een film met ze ga kijken en doen ze alsof er niks gebeurd is! o.o


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, de horror, de ellende *rent weg*

    SandiClaws schreef:
    Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, de horror, de ellende *rent weg*


    Bij jou thuis zou het erger zijn, jij hebt geen kast om het te verhullen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    EWWW O_O
    Le horreur! :S


    ars moriendi

    Oh man, ik zou echt zulke droge reacties geven in jouw geval.
    'Hebbie wel opgeruimd?'
    En dan die koppen zien. Oooh, de gedachte alleen al :9~.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ah bahhhhhhhhh :'D


    -

    Wahahahahahahahahahahahaaha -PLAT-

    Mijn ouders deden dat op vakantie in het huisje en toen kwamen ik en m'n broer binnengerent!! Terwijl ze *kuchkuch* deden


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Mijn ouders doen dat gelukkig nooit in de keuken, lijkt me vreselijk! Maar het is ook niet fijn als ze dat in bad doen terwijl je je tandenborstel wilt pakken...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb medelijden met je


    Live life limitless.

    Ik hooor het zo vaak van me zus en haar vriend en geloof me dat is ook niet leuk (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Zoveel medelijden. *heeft al 2 trauma's*

    jioewigjmwegoiwjg!?!!?
    ewwew #&$*#%&#%*@#%
    brrrrr.


    I live for the applause, you will die for it.

    @ Ivan: Mijn ouders zouden zich daar niks van aantrekken, dat weet ik zeker. Helaas.
    @ High: Dat is ook onsmakelijk ja o.o Waarom kunnen ouders niet gewoon wachten totdat ze alleen zijn fso? Ik bedoel, als ze in hun slaapkamer zijn dan klop je tenminste nog xo


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ieuw, en dan leren ouders je manieren aan Ö


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Eros schreef:
    Ik hooor het zo vaak van me zus en haar vriend en geloof me dat is ook niet leuk (krul)


    Kan ik begrijpen. Het is ook niet de eerste keer dat ik het hoor, alleen dit vond ik er gewoon écht over gaan xo


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Kan ik begrijpen. Het is ook niet de eerste keer dat ik het hoor, alleen dit vond ik er gewoon écht over gaan xo


    Ik ben er vooor je want ik denk dat ouders/stiefouders nog erger is,
    zeg er eens wat van als je alleen bent met je moeder (;


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget