• Mijn vriend heeft daarnet sms'jes gekregen van een onbekend nummer.
    Iedereen haat je
    en denk maar niet dat ik het verkeerde nummer heb , ik weet wie je bent B. !
    oh ja en het is niet Selien (ik) want die ligt naast me , oh nee ik heb meer smaak
    ga fietsen op je driewieler!


    blijkbaar zijn het mensen van zijn klas in het middelbaar , die hem al die jaren gepest hebben. nu zit hij op hogeschool , laten ze ons nog niet met rust!
    Leave us alone and find yourself a life(cat)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    dat is echt diep diep dieptriest
    gewoon niks van aantrekken, typisch gevalletje van aandacht-tekort.


    when I get older, I will be stronger, they'll call me freedom, just like a waving flag

    WBitch schreef:
    Jonge mensen die pesten via sms zijn zielig.
    Als je zo doet zeg het dna ook recht in iemand gezicht zodat diegene je kei hard kan slaan.
    Dus niks van aan trekken want in het echt durven ze niks

    mja jonge mensen , het zijn 18 en 19-jarigen , van hen zou je toch volwassen gedrag mogen verwachten , niet ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mercury schreef:
    Dat ze dan een écht kwetsend smsje sturen -_-
    (...)
    Wow, die komt hard aan! O_O
    Gewoon negeren, gewoon stomme pubertjes die zich vervelen en uit zijn op een reactie.

    ja en het erge is dat hij echt een fiets met drie wielen heeft , maar hij heeft een lichte handicap en daardoor een slecht evenwicht , daarom pestten ze hem al die jaren :'(


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dat is echt zwaar levenloos --'
    Misschien kan iemand ze voor kerst een pakje geven waar een leven inzit :Y).


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Seel schreef:
    (...)
    ja en het erge is dat hij echt een fiets met drie wielen heeft , maar hij heeft een lichte handicap en daardoor een slecht evenwicht , daarom pestten ze hem al die jaren :'(

    Dat is nóg zieker!
    Iemand kutten om een ziekte/handicap waar hij/zij niks aan kan doen gaat toch écht veel te ver!

    Alluring schreef:
    Dat is echt zwaar levenloos --'
    Misschien kan iemand ze voor kerst een pakje geven waar een leven inzit :Y).
    nee hij ziet ze het liefste niet meer :Y) En terecht!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Homg o_o Je gaat iemand toch niet pesten om zijn handicap :/


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zieke gasten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Seel schreef:
    (...)
    ja en het erge is dat hij echt een fiets met drie wielen heeft , maar hij heeft een lichte handicap en daardoor een slecht evenwicht , daarom pestten ze hem al die jaren :'(

    Echt waar, zulke lui wil ik slaan. En ik kan goed slaan. Zeker als ik pissig ben.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 16:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Geef je vriendje een knuffel (:
    Die mensen zijn levenloos, negeer ze gewoon


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Novelty schreef:
    WTH, echt geen leven --'


    Hope goes lost but never dies.

    Tanzdiktator schreef:
    (...)
    Echt waar, zulke lui wil ik slaan. En ik kan goed slaan. Zeker als ik pissig ben.

    ik ook , ik wou ze een boos bericht sturen op fb , maar dat is net waar ze op zitten te wachten , denk ik :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hun zijn echt laag.


    --

    Square schreef:
    Dat slaat dus echt nergens op. Kan hij dat nummer niet blokeren ofzo?

    dat is echt triest .kinderen van mijn basisschool die mij pesten proberen het ook nog steeds .die moeten ok een leven zoeken --'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor