• Een dag vrede, En dan weer door gaan met de wereld terroriseren.
    Dat is pas een ware kerst spirit, Aangezien we dat allemaal doen.

    Zo waar,kerst is zo schijnheilig als wat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kerst is niet overbodig, denk er positief over, wees blij dat er een dag is waar we niet 'de wereld terroriseren'.

    So? 8D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nouen. Je mag toch weleens een dag waarop je gezellig bij je familie kan zijn :'D En niet hoeft na te denken over zulke dingen. - Alhoewel ik dat wel gewoon doe. En om nou te zeggen dat wij allemaal de wereld 'terroriseren'.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Komen ze weer aan he:
    Kerst is scheinheilig. kerst is dom. Kerst os overbodig!

    het gaat toch om het samen zijn!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iedere dag is een dag, en daar ben ik blij voor (krul)
    Alsnog heb je wel gelijk ^^


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dit komt nu vast arrogant over maar: Dus?
    Wat wil je er aan gaan doen dan? Kerst zal er altijd blijven, hoe schijnheilig en overbodig je het ook vindt.
    Wees blij dat er überhaupt al een dag is dat er vrede op aarde is. (al is het maar voor één dag).

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 18:08 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik snap het vieren van kerst niet. Je kan toch ook op andere dagen van het jaar met je familie zijn? Je kan toch ook op andere dagen vrede hebben?


    We love because he loved us first - John 4:19

    WBitch schreef:
    Komen ze weer aan he:
    Kerst is scheinheilig. kerst is dom. Kerst os overbodig!

    het gaat toch om het samen zijn!


    Nou, het gaat oorspronkelijk over iets met licht of zo en daarna over de geboorte van Jezus.
    Hoe komt het eigenlijk dat het om samen zijn gaat? I don't get it.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Denkfouten heersen op Q _O_


    Ik ben gemeen xoxo

    Alsof het met kerst overal vrede is :')


    -

    Boeiend. In al die oorlogen mag er best een dagje "vrede" zijn. Bovendien het is gewoon gezellig. Ga niet overal over zeuren of zo :'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mwah, Ik vind het opzich wel verschrikkelijk dat zelfs tijdens kerst moorden een dagelijkse bezigheid blijft.

    Plus, Kerst heeft een bepaalde verplichting. Je moet bij je familie zijn, Je ouders zouden niet zeggen, "Sure, Blijf jij maar thuis". Als je het echt zou willen, Zou je ook gewoon door de weeks bij je familie zitten.

    kerst is leuk whatever :Y) en het is gezellig voor de rest denk ik er niet over na....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    kerst is leuk whatever :Y) en het is gezellig voor de rest denk ik er niet over na....


    En dat is het probleem vind ik, Er zou overal echt kerst moeten zijn.
    Niet alleen hier. Het is ook maar een korte tijd vrede. Waarom houden we dat niet de rest van ons leven vol?