• Ik ben een maand geleden verhuist - 2 straten verderop xd - omdat het oude huis wordt afgebroken. En ik woonde daar 17 jaar, ben nog nooit verhuist, en dit is de eerste keer. Maar als ik zeg maar naar het dorp ga, of ik ga aan het werk, dan kom ik daar langs. En dan krijg ik zo'n raar gevoel als ik dan het oude huis zie. Ik vind het gewoon super raar dat ik dan daar niet meer woon. ;x Ik weet niet of het heimwee is, of ik nog lang moet wennen. Maar soms krijg ik gewoon een brok in mijn keel..
    Ik moest het even kwijt in iedergeval.

    Heeft iemand dat ook ooit gehad?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    nee ik verhuisde toen ik 10 maanden was :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben nog nooit verhuist gelukkig ;D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik denk dat dat normaal is.
    Da's je huis,en je hebt daar zoveel mooie momenten beleefd enzo...
    sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat is best wel normaal, ik heb dat ook heel erg gehad. Op een gegeven moment gaat het wel weg. Oke, bij mij heeft het 3 jaar geduurd, maar het gaat na een tijd weg, haha. Sterkte <3

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 21:27 ]

    Ik heb nog steeds heimwee naar mijn huis waar k geboren ben, daar heb ik vanaf mijn 15 de gewoond en ik mis het nog steeds... Sterkte (flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik begrijp het wel. Een vertrouwde plek waar veel herinneringen en gevoelens aan zitten is niet makkelijk te vergeten. Maar in je nieuwe huis zullen vast ook weer super leuke dingen gebeuren! ;) Op een gegeven moment zal
    het heus wel wennen.
    Succes!! =D


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Toen wij verhuisden 7 jaar geleden heb ik me ook lang niet thuis gevoeld en zelfs nu wil ik zo graag nog naar ons vorig huis omdat het daar gezelliger is binnen. Maar hier is het buiten dan weer vele beter...
    Mja, ik heb daar een fantastische jeugd gehad en ik had daar vriendinnen. In deze straat wonen er amper mensen dus ja.
    Maargoed, al bij al is het hier toch beter! Alleen de afstand is wat minder als het slecht weer is... (:
    Bekijk gewoon alleen de voordelen van je verhuis. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben nog nooit verhuisd, maar ik kan het wel begrijpen.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ben al 4 keer verhuisd. Ja, ik vind dat veel(krul)


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Sesamestreet schreef:
    Ik ben nog nooit verhuisd, maar ik kan het wel begrijpen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik 2 keer :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben ook verhuisd, alleen van azie naar NL, en al mijn familie woont nog in azie, dus soms is dat wel lastig, maar geen zorgen, je komt eroverheen (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Neen, van de eerste keer dat ik verhuisd ben herinner ik me niks meer want toen was ik amper 3 maanden oud. En de tweede keer dat ik verhuisd ben was ik 6 jaar en ik heb geen heimwee naar onze oude buurt want deze buurt is veel gezelliger en beter gelegen.

    Nee eigenlijk niet. Al ben ik wel verhuist naar een andere buurt, maar hier is het veel beter.


    ~ Jalexis takes over your world...

    Ik ben nog nooit verhuist.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.