• Heehallo y'all *O*

    Jullie hebben de advertenties ongetwijfeld wel een keer voorbij zien komen: Vinted, het online platform waar je kleding een tweede leven kan geven. Vorig jaar kwam ik 'm tegen bij ongeveer iedere Youtube video die ik aanklikte en na de tweehonderste keer de haren uit mijn hoofd trekken omdat je de vrolijke dertiger niet kon skippen, zwoor ik dat ik uit puur principe die godvergeten app dus nooit zou downloaden.

    Enfin, vandaag de dag heb ik ruim zeven boeken in de kast staan die via Vinted bij mij hun plekje gevonden hebben, en ik zit al een week als een kind in de snoephandel verlekkerd te staren naar een prachtige editie van "Violet made of Thorns" die ik niet nodig heb, maar wel nodig heb, snap je? Want, zo blijkt, behalve kleding kan je ook boeken via Vinted een tweede leven geven, en soms ook wel voor een héél zacht prijsje. Zo heb ik de ACOTAR serie met de oude covers aangeschaft, speciale edities twintig euro goedkoper op de kop getikt, en eigen boeken waar ik niet zo'n fan van was online gezet. Al met al ben ik er dus stiekem eigenlijk best fan van (krul)

    Zitten er nog meer Q-ers op Vinted? Drop even je naam, dan komen we door je boekenkast neuzen :3 Je kan mij vinden onder: a.m.groeneboer. Misschien tot daar (wbw)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Bump (krul)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Whuuut ik wist niet dat je daar ook boeken kon kopen!
    Ik ga meteen even de app terug downloaden (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wist ook niet dat je daar boeken kon kopen! Al heeft de kringloop er soms ook pareltjes tussen zitten, dus daar af en toe neuzen wil ook wel eens lonen.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Eehehehehe jazeker kan dat :333 Ik zag laatst ook een a m a z i n g special edition voorbij komen die oprecht alle witchy en fantasy vibes had die je maar kan dromen en ik was lowkey obsessed, hahaha

    @Necessity: oeehh ja, bij de kringloop ga ik ook altijd even neuzen. Vorig jaar een heel stel boeken gevonden van een serie die ik vroeger als kind met heel veel plezier gelezen heb, dus die gingen toen toch maar met mij mee naar huis, ehehe


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Het is ook gewoon mijn droom om een eigen bibliotheek te hebben maar boeken zijn zo duur :c
    Tip; bij ons in de buurt organiseren ze ieder jaar een tweedehands boekenmarkt. Boeken in perfecte staat voor 5 euries of lager. Ze zijn meestal op Facebook te vinden (:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2022 - 14:05 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Het is ook gewoon mijn droom om een eigen bibliotheek te hebben maar boeken zijn zo duur :c
    Tip; bij ons in de buurt organiseren ze ieder jaar een tweedehands boekenmarkt. Boeken in perfecte staat voor 5 euries of lager. Ze zijn meestal op Facebook te vinden (:


    Ik las laatst ergens dat vanaf duizend een verzameling de naam bibliotheek mag hebben😱 Ik zit op één derde nou, hahahaha
    en ach, geld is ook maar geld, right? Het had drugs kunnen zijn, of een gokverslaving, of... ehh, altijd eten bestellen ipv zelf koken. In plaats daarvan heb ik draken, dus ik zeg, win-win :3333

    Oehh, dat klinkt gaaf! Ik ga eens even neuzen of dat hier ook zo is.

    Heb je trouwens al wat moois kunnen vinden op Vinted? (wbw) Het is soms even scrollen, maar er zitten echt geweldige deals tussen. Voor special editions moet je even zoeken op "illumnicrate" of "fairyloot"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.