• De stelling van vandaag luidt:
    Valentijnsdag is alleen maar commercieel gedoe.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    commerciale shit, ik vibd het zielig als je op zo'n dag dat je het verwacht je liefde verklaart, waarom niet op een dag dat speciaal voor jullie is? minder geforceerd :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    nee,
    veel mensen denken dat het betekend dat je je geliefde moet verwennen met gekochte spullen als kaarten, bonbons en rozen. Of uit moet gaan.
    Maar als je een romantische bos- of strandwandeling maakt is het veel leuker :3


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Jigsaw schreef:
    Eens.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Agree, en het is nog deprimerend ook -thumb down-


    No growth of the heart is ever a waste

    eens, maar het is wel leuk


    when I get older, I will be stronger, they'll call me freedom, just like a waving flag

    Kikkeli schreef:
    Nee.
    Ik vind het een beetje emo als je alle feestdagen dom of schijnheilig noemt XD


    Only losers can act the way you do

    Zullen we daar over twee maanden pas over na gaan denken? :'D

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 22:45 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Eens.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Ik vind van wel :o
    als je iemand graag ziet, moet je dat elke dag tonen en niet alleen op valentijn


    Stand up for what you like, even if you have to stand alone.

    Het is een nieuw excuus om veel chocola te eten.

    Villain schreef:
    Ja, van oorsprong is 't natuurlijk geen commercieel feest, maar uiteindelijk worden alle feesten commercieel. En dit is er toch wel eentje die meer dan goed onder dat kopje valt :'D


    volgens mij was het juist van oorsprong commercieel ;]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Valentijnsdag kan best mooi zijn..
    Alleen is het best zielig dat de liefde alleen op deze dag in de belangstelling staat


    Death is a promise

    Eigenlijk wel.
    Het is wel zielig voor de mensen die niemand hebben en eenzaam zijn. Vind ik. Gelukkig worden er ook wel mensen gelukkig van, anders zou het voor mij mogen worden afgeschaft.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Miauw schreef:
    Helemaal mee eens.


    One Day you'll remember me...

    eigenlijk wel, maar stiekem vind ik het wel leuk....ook al heb ik 17 jaar lang geen vriendje gehad...net voor mijn 18de kreeg ik er 1tje...maakte hij het na 8 dagen alweer uit =='...seriously....


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.