• Of misschien ben je niet jaloers, maar ik zou wel jaloers zijn.
    Want ik ga naar heel veel concerten :3

    All Time Low, Taylor Swift, Katy Perry, Enrique Iglesias & Rihanna. En misschien nog The Script nog als ik vervoer vindt. En dan nog 2 dagen naar Groezrock voor Dashboard Confessional, The Used & Sugarcult, dan Werchter Classic met Shakira, James Blunt, Texas, Bryan Adams & Simple Minds & dan 4 dagen naar Rock werchter. & Als ik niet opreis ben ga ik nog alle dagen naar Pukkelpop, maar vast ben ik dus op reis. Ik ga nog 4 weken naar Spanje. Waarvan anderhalve week Barcelona om de voetbaltrainingen bij te wonen en oh, wat een leuk jaar heb ik! :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Jeez. Geld teveel? XD Wel gaaf, tho' :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben jaloers op Taylor Swift & Sugarcult :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Woow, wel leuk voor jou! Veel plezier alvast!

    Ik ben totaal niet jaloers, maar veel plezier ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Villain schreef:
    Jeez. Geld teveel? XD Wel gaaf, tho' :'D

    Neuh. En Werchter Classic is voor mijn verjaardag. Normaal kreeg ik Justin Bieber voor mijn verjaardag, want hij komt op mijn verjaardag, maar dan had ik 4 concerten in maart en dan zei ik dat ik Justin niet meer moest voor mijn verjaardag en door Lindsey ben ik te weten gekomen dat ik naar Werchter Classic mag voor mijn verjaardag. Héhe.


    Some people make the world special just by being in it

    je hebt me inderdaad jaloers gemaakt.

    niet naar Justin?
    dan boeit het me niet!

    Buh Taylor Swift, haha zo vet, nou 2011 word een gaaf jaar voor Tanya. :Y)


    we've only said goodbye with words

    Nee, niet jaloers.


    Ik ben gemeen xoxo

    :8
    Geez, ik ben wel heeel lang niet op Q geweest sinds wanneer zijn er zoveel -arrogante- beliebers.


    we've only said goodbye with words

    Ik heb niet zoveel met die artiesten + naar Pukkelpop ga ik zelf ook, dus heel jaloers ben ik niet.
    Maar wel heel gaaf :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Omg omg omg omg... Je hebt het voor elkaar, ik ben jaloers o.O of nee beter gezegd: ik benijd je (krul)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wooooow, jaloers, haha. Haha, though dat ik wel naar Taylor Swift ga :Y)

    Gelukkig ben ik niet jaloers, want ik hou niet van al die muziek en ik haat Spaanse voetballers :Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nee vergeet al die concerten, ik wil naar Barcelona!


    we've only said goodbye with words