• Marshmellow schreef op 11 dec 2010 - 20:09:

    wedstrijd

    Hierbij heb je de toestemming om met je schrijfwedstrijd te beginnen!
    veel succes^^

    So now it's my turn.

    Ik zoek vijftien deelnemers en nog twee mede juryleden.

    Aangezien ik dysorthografie heb, wat een probleem is met spelling, zal ik meer op het geheel letten en hoe het leest. De andere twee juryleden zullen dan ook de spelling iets meer naar hun toe moeten trekken.

    Ik wil even zeggen als je jezelf opgeeft om mee te doen zou het leuk zijn mocht je niet halverwege stoppen. Denk eerst goed na voor je jezelf inschrijft. Ook als je beslist om jou username te wijzigen, plaats het dan ook even hier in het topic.


    Waar ik en de mede juryleden op zullen letten;
    - creativiteit;
    - spelling;
    - of het Algemeen Nederlands is;
    - zinsbouw.

    Zin om mee te doen? Meld je maar aan.

    Deelnemers.
    1 Swanroad 1
    2 Breathlessx 1
    3 Sunrise 1
    4 Jungle 1
    5 AngelLovee [url=http://www.quizlet.nl/stories/37894/stand-aloneacutes/
    ] 1 [/url]
    6 Amerricka
    7 Jaaaack 1
    8 Hanoena
    9 Smeagol 1
    10 Courtesan - krijgt drie dagen uitstel -
    11 Devilsmith56 1
    12 KAK 1
    13 Vengeance 1
    14 Rictusempra 1
    15 Arrows 1

    Juryleden
    1 Hustler
    2 Wallflower
    3 Reducto

    Opdracht 1
    “Liefde maakt blind” zegt men soms wel eens. Schrijf iets rond deze zegswijze en omschrijf tot wat mensen soms in staat zijn als ze verliefd zijn of van iemand houden. Liefde is een van de krachtigste drijfkracht die er zijn.
    Inleveren ten laatste tegen: 1 januari
    Minimum aantal woorden: 300
    Maximum aantal woorden: vrijblijvend.
    Twee afvallers


    Goodluck

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 22:18 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    DoctorWho schreef:
    in welke persoon moet het zijn of maakt het niet uit

    Wat naar jou idee het beste is.


    We'll never be as young as we are tonight

    Hmmmm,okidoki.(krul)


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik ga hier onwetend te veel atl insteken, dude.

    Dit is best simpel voor mij, haleluja!


    Ik ben gemeen xoxo

    Even een stom vraagje (dit is de eerste schrijfwedstrijd waar ik aan meedoe ;$): Wat versta je onder inleveren? Moet het gewoon bij je stories staan, of met een link in dit forum of weet ik veel?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sunrise schreef:
    Even een stom vraagje (dit is de eerste schrijfwedstrijd waar ik aan meedoe ;$): Wat versta je onder inleveren? Moet het gewoon bij je stories staan, of met een link in dit forum of weet ik veel?

    Je moet het geactiveerd hebben en laten weten hebben aan de maker van de wedstrijd dat die online staat, met een link dus ofzo.

    Rictusempra schreef:
    (...)
    Je moet het geactiveerd hebben en laten weten hebben aan de maker van de wedstrijd dat die online staat, met een link dus ofzo.


    Okee, thnx (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sunrise schreef:
    Even een stom vraagje (dit is de eerste schrijfwedstrijd waar ik aan meedoe ;$): Wat versta je onder inleveren? Moet het gewoon bij je stories staan, of met een link in dit forum of weet ik veel?

    Inleveren is dat ik het tenmiste tegen die datum moet hebben.
    Liefst een link in het forum geplaatst naar het verhaal.


    We'll never be as young as we are tonight

    Succes iedereen! (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Sunrise schreef:
    Even een stom vraagje (dit is de eerste schrijfwedstrijd waar ik aan meedoe ;$): Wat versta je onder inleveren? Moet het gewoon bij je stories staan, of met een link in dit forum of weet ik veel?

    Het is misschien slim om een story te maken voor wedstrijden waar je aan mee doet en je maakt een hoofdstuk voor iedere opdracht die je krijgt. Zet er ook bij voor wie de opdracht is en de link van dat hoofdstuk moet je in dit topic zetten. Het moet wel geactiveerd zijn.


    Ik ben gemeen xoxo

    Oh wauw ... Nu kan ik eindelijk eens proberen iets uit te schrijven waar ik al heel lang aan denk!
    Zou het ook in het Engels mogen? Dan kan ik degene waar dit ook over gaat het ook laten lezen. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Kan catchingfire nog meedoen?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Vengeance schreef:
    Oh wauw ... Nu kan ik eindelijk eens proberen iets uit te schrijven waar ik al heel lang aan denk!
    Zou het ook in het Engels mogen? Dan kan ik degene waar dit ook over gaat het ook laten lezen. (:

    Ik kan wel redelijk Engels, dus voor mij zou het geen probleem zijn. Dus ik kan het dan eventueel wel een beetje doorgeven aan Hustler. Maar zei moet bepalen ofc.


    Hope goes lost but never dies.

    Wallflower schreef:
    (...)
    Ik kan wel redelijk Engels, dus voor mij zou het geen probleem zijn. Dus ik kan het dan eventueel wel een beetje doorgeven aan Hustler. Maar zei moet bepalen ofc.


    Zij* moet bepalen. Sorry, met zei/zij kan ik het echt niet laten te verbeteren. *-*
    & Okay, dan wacht ik het wel even af voor ik begin. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wallflower schreef:
    (...)
    Ik kan wel redelijk Engels, dus voor mij zou het geen probleem zijn. Dus ik kan het dan eventueel wel een beetje doorgeven aan Hustler. Maar zei moet bepalen ofc.

    Love, mijn Engels is soms over het algemeen beter dan Nederlands.
    Maar, ik heb wel in de regels staan dat we op AN moeten letten.
    ;x


    We'll never be as young as we are tonight