• Oké hier komt het dan, nu er gister zo'n topic was over de mods waar ik het toch wel grotendeels mee eens was, vind ik dat dit ook wel gezegt kan worden. Het is niet om een rel uit te lokken ofzo.
    Maar sommige users halen serieus het bloed onder mijn nagels vandaan. Mods doen niet altijd goed hun werk, maar als ze een waarschuwing geven voor on-topic te blijven word het genegeerd en de 10 andere waarschuwingen ook. Dan krijg je gezeik dat je hier niks mag, maar als jullie gewoon hadden geluisterd.
    En ja we zeuren altijd, ik wil de zomer van 2008 terug, en ja dat zeg ik ook altijd. Maar het is niet alleen de schuld van de mods, wij de users moeten ook beter ons best doen. Gewoon wat beter naar de mods luisteren, ons niet gedragen als 3 jarigen en als er stop word gezegt telkens maar weer doorgaan. In de zomer van 2008 luisterden we ook nog wel redelijk goed hoor, niet zoals nu meestal. Ik vind toch dat de schuld bij beide ligt en de users wat minder chagrijnig op elkaar moeten reageren en toch net iets beter naar de mods moeten luisteren, want anders kunnen ze hun werk ook niet goed doen.
    En ik wil straks ook wel namen van users gaan noemen, maar ik denk dat je je zelf wel aangesproken voelt als je bij die groep hoort. Is het toch nodig om namen te noemen, doe ik het met plezier. (:
    En nu jullie mening.


    Photograph schreef:
    (...)

    en dat is ook zo..
    Iedereen zeurt wel dat we minder mogen enzo, maar dat is ook niet zonder reden gebeurt..

    Inderdaad en als wij ons beter gaan gedragen, mogen we vanzelf meer, omdat ze dan zien dat we het ook best kunnen. En mensen die veel verantwoordelijkheid nemen, kunnen dat ook aan.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 18:01 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik haat het dat er users zijn die alleen maar op Quizlet komen om zich af te reageren op anderen en de sfeer verpesten.


    Let the Night embrace you

    We moeten gewoon luisteren. Dan wordt het makkelijker voor de mods, en ook makkelijker voor ons zelf! :')


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het topic over de mods liep erg uit de hand. Ik had zelfs geen zin meer om te reageren omdat echt íéderéén over random dingen zaten te praten ...


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Lieve schat je bent zelf ook een user


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    Lieve schat je bent zelf ook een user


    Alsof ze dat zelf niet weet?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind dat je gelijk hebt.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 17:48 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    thaBomb schreef:
    Het topic over de mods liep erg uit de hand. Ik had zelfs geen zin meer om te reageren omdat echt íéderéén over random dingen zaten te praten ...


    ik vond hem stiekem op het laatst best gezellig :$


    "Ignite, my love. Ignite."

    thaBomb schreef:
    Het topic over de mods liep erg uit de hand. Ik had zelfs geen zin meer om te reageren omdat echt íéderéén over random dingen zaten te praten ...

    Ja inderdaad, dat irriteerde mij ook, dat topic was er vooral om er verandering in te brengen en wat doen hun. Ze verpesten het weer.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik weet nog steeds niet wat er zo leuk aan de zomer van 2008 was. Ik was er toen ook al maar kan me er niks van herinneren hoor (krul) En als er users of mods zijn die zich aan mij irriteren vind ik dat ze dat gewoon moeten zeggen ;D


    -

    WBitch schreef:
    Lieve schat je bent zelf ook een user

    Nou, en :'D Zij maakt wel even hier een topic over aan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het zo afgrijselijk als iemand doet alsof hij het beter weet. ugh, srsly?
    En sommige users die doen alsof ze boven andere users staan - wtf gewoon.

    3D schreef:
    (...)

    Alsof ze dat zelf niet weet?


    Ik bedoel er niks mee ik zeg het alleen omdat ik weet dat ze zulke reactie toch zal krijgen met dit topic. stiekem mag ik sommige ook niet hoor. Sommige users zijn ook irritant


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    Lieve schat je bent zelf ook een user

    Weet ik, maar ik ben wel de user die inziet dat wij ook een beetje moeten veranderen. (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Weten jullie, dat topic liep uit de hand, maar als we nu eens braafjes gaan reageren en ervoor zorgen dat het geen tweede keer gebeurd? :$


    Let the Night embrace you

    3D schreef:
    (...)

    Alsof ze dat zelf niet weet?

    -hier moest ik heel hard omlachen, geweldige reactie!-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.