• Of misschien ben je niet jaloers, maar ik zou wel jaloers zijn.
    Want ik ga naar heel veel concerten :3

    All Time Low, Taylor Swift, Katy Perry, Enrique Iglesias & Rihanna. En misschien nog The Script nog als ik vervoer vindt. En dan nog 2 dagen naar Groezrock voor Dashboard Confessional, The Used & Sugarcult, dan Werchter Classic met Shakira, James Blunt, Texas, Bryan Adams & Simple Minds & dan 4 dagen naar Rock werchter. & Als ik niet opreis ben ga ik nog alle dagen naar Pukkelpop, maar vast ben ik dus op reis. Ik ga nog 4 weken naar Spanje. Waarvan anderhalve week Barcelona om de voetbaltrainingen bij te wonen en oh, wat een leuk jaar heb ik! :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Je maakt me niet jaloers,maar ik vind het wel heel leuk voor jouw.
    Ik vraag me wel af hoe je dat allemaal kan betalen en voor al waar je de tijd vandaan haalt


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben niet echt jaloers, neen.

    Ik ben niet jaloers op de muziek, maar wel het hoeveelheid concerten ;3

    Al is het natuurlijk erg vetjes.

    kissbiebz schreef:
    niet naar Justin?
    dan boeit het me niet!

    Ik ging normaal, want het is mijn verjaardagscadeau dan, hij komt op mijn verjaardag naar België. Maar ja, hij is niets tegenover Bryan Adams en de rest waar ik nu naartoe mag voor mijn verjaardag.
    Niet alles draait rond Justin Bieber hoor.


    Some people make the world special just by being in it

    Exercitus schreef:
    Je maakt me niet jaloers,maar ik vind het wel heel leuk voor jouw.
    Ik vraag me wel af hoe je dat allemaal kan betalen en voor al waar je de tijd vandaan haalt

    Maar ik heb genoeg tijd buiten school & werken. En ik werk dus en geef alles aan concerten uit. & Meestal zijn de concerten na school, dus.


    Some people make the world special just by being in it

    En nu snap ik wel weer waarom ik Q niet meer leuk vind. Bij elke topic dat ik aanmaak reageren ze altijd zo heel droog en helemaal niet happy. Dan heb ik liever dat ze niet reageren dan negatief.


    Some people make the world special just by being in it

    ZACK schreef:
    En nu snap ik wel weer waarom ik Q niet meer leuk vind. Bij elke topic dat ik aanmaak reageren ze altijd zo heel droog en helemaal niet happy. Dan heb ik liever dat ze niet reageren dan negatief.


    we've only said goodbye with words

    Ik verwacht van jou trouwens wel een uitgebreid verslag van Sugarcult :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    *jaloers* mijn moeder vindt me nog te jong -.- wel een uitgebreid verslag schrijven


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik hou niet van concerten dus nee ik ben niet jaloers x'D
    Maar wel vet voor jou trouwens !

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 18:12 ]


    -

    ZACK schreef:
    En nu snap ik wel weer waarom ik Q niet meer leuk vind. Bij elke topic dat ik aanmaak reageren ze altijd zo heel droog en helemaal niet happy. Dan heb ik liever dat ze niet reageren dan negatief.

    Sorry hoor, maar ik vind deze reacties best positief. Iedereen vind het leuk dat je gaat alleen sommigen vinden die muziek niets.


    Ik ben gemeen xoxo

    Omg mag ik mee _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    I Envy you thats awesome! _0_

    Maar ik ga Amerika rondreizen woot woot ^^ Wees jaloers ..Haha kidding ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik ben niet echt jaloers, maar wel blij voor je :')
    Ik ga misschien ook naar Werchter en/of Pukkelpop :9~


    Home is now behind you. The world is ahead!