• Of misschien ben je niet jaloers, maar ik zou wel jaloers zijn.
    Want ik ga naar heel veel concerten :3

    All Time Low, Taylor Swift, Katy Perry, Enrique Iglesias & Rihanna. En misschien nog The Script nog als ik vervoer vindt. En dan nog 2 dagen naar Groezrock voor Dashboard Confessional, The Used & Sugarcult, dan Werchter Classic met Shakira, James Blunt, Texas, Bryan Adams & Simple Minds & dan 4 dagen naar Rock werchter. & Als ik niet opreis ben ga ik nog alle dagen naar Pukkelpop, maar vast ben ik dus op reis. Ik ga nog 4 weken naar Spanje. Waarvan anderhalve week Barcelona om de voetbaltrainingen bij te wonen en oh, wat een leuk jaar heb ik! :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ga ook naar spanje toe, alleen muwuwhaha -nouja 'alleen' zonder ouders + een vriendin-
    en dat word lekker goedkoop want ik heb daar familie wonen.
    En die concerten, oké echt leuk voor je! hahha


    Alleen maar tranen van geluk

    jaloers meisje meld zich!


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    OMFG XDik woon in werchter en mag niet zelfs eens naar rockwerchter! XDXDXD nja niet naar het plein XD ik ben jaloers!! XD

    Ik ga in maart twee weken na elkaar naar een concert ^^ Mijn moeder vindt het niet erg dat ik ga zolang ik het zelf betaal en vervoer kan regelen want ze rijdt zelf niet graag. Maar eigenlijk is dat vooral omdat ik naar concerten in Duitsland en Frankrijk ga. De bands die ik wil zien komen namelijk niet in België..


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik ga lekker mee in je rugzak (puh)

    Ik wou ook naar Katy Perry =(. Maar ik zie je misschien wel bij ATL en Taylor Swift!=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Kudmuziek, en ga je serieus naar Barcelona om anderhalve week naar voetbaltrainingen te kijken? ._____.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Kudmuziek, en ga je serieus naar Barcelona om anderhalve week naar voetbaltrainingen te kijken? ._____.

    Bedoel je niet Kutmuziek? Whatever, iedereen heeft zijn eigen smaak en vast vind ik jou muziek ook kut. Ik begin er in ieder geval niet over te zagen. En ja, serieus. Dat ga ik doen. Ik zit gewoon een maand in spanje en daarvan ga ik ander halve week naar Barcelona. Als me dat interesseert dan doe ik dat toch? Damned


    Some people make the world special just by being in it

    xAirashiix schreef:
    Ik ga in maart twee weken na elkaar naar een concert ^^ Mijn moeder vindt het niet erg dat ik ga zolang ik het zelf betaal en vervoer kan regelen want ze rijdt zelf niet graag. Maar eigenlijk is dat vooral omdat ik naar concerten in Duitsland en Frankrijk ga. De bands die ik wil zien komen namelijk niet in België..

    Haha, ik ben vorig jaar naar 2 concerten geweest op 2 dagen. In andere landen :9~


    Some people make the world special just by being in it

    xBlackColor schreef:
    OMFG XDik woon in werchter en mag niet zelfs eens naar rockwerchter! XDXDXD nja niet naar het plein XD ik ben jaloers!! XD

    Kun je de muziek niet horen dan? Dat zou anders wel stoer zijn ;D


    Some people make the world special just by being in it

    FACEPLANT schreef:
    Kudmuziek, en ga je serieus naar Barcelona om anderhalve week naar voetbaltrainingen te kijken? ._____.


    LOL, voetbaltrainingen zijn leuk hoor.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik ben dodelijk jaloers op Barcelona D:


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb niks met die bands, met geen van hen :'D
    Iron Maiden '11 FTW!


    No growth of the heart is ever a waste

    Veel plezier:Y)


    Fat chance.