• Het valt me op dat je topic heel snel verdwijnt naar de volgende pagina.. Ik (en ik denk nog meer) kijk niet vaak naar al die pagina's, waardoor sommige topics niet meer opgemerkt worden en uitsterven of heropend worden terwijl ze nog bestaan. Dus, het leek me handig als er meer topics op 1 pagina kwamen, zodat topics minder snel naar het niets verdwijnen ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    anders komen er te veel topic's op 1 pagina ....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind het wel een goed idee ;D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Nah. Dan uiteindelijk is het weer van, 'Ja, er mogen nog wel een keer meer bij. Ze verdwijnen alsnog te snel.'

    Zo maar laten :'D Als 'ie naar de 2de pagina doorschuift, So be it :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lijkt me inderdaad wel handig. Maar je kan natuurlijk niet álle topics op een pagina zetten, dus je blijft zitten met het zelfde probleem.
    Maar enkele extra kan voor mij wel.
    Als de pagina maar overzichtelijk blijft.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Maakt toch niet uit?
    En dan kan je ook i.p.v. die zoekknop bovenaan
    gewoon ctrl f typen en dan titelnaam..
    Dus zoeken wordt dan ook iets sneller ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eros schreef:
    Ik vind het wel een goed idee ;D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Op zich een leuk idee. Maar ik vind het zo eigenlijk ook wel gezellig.
    Sommige vinden het zo beter en anderen willen er meer.
    Misschien is het dan beter dat je zo'n knopje kan maken dat je zelf kan kiezen hoeveel topics er per pagina komen: 20,30,.. Is op enkele sites wel.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zo veel moeite is het toch niet om even een paar pagina's verder te klikken?


    I don't need to explain myself, I know I'm right.