• Haha, dit is echt te grappig ;d
    ik wou naar school, dus ik pak de bus, ik dacht 'hmm, de bus is zo ... leeg' en toen ik aan de kerk van Sint-Lenaarts (België ) kwam, stuurt een vriendin van mij 'Zit jij nu op de 620?' ik dacht zo 'naah, heeft ze verkeerd gezien' maar ik zat dus degelijk op de verkeerde bus want die bus nam een andere weg en er zaten jongens te praten over het vito (een school) en de bus die ik moet pakken gaat daar helemaal niet naartoe, dus ik snel gebeld, en stopt die bij de kerk van Rijkevorsel, moest ik terug de bus naar mij pakken, kwam die bus 40 minuten te laat en dan de bus naar school, die kwam dan ook 10 minuten te laat. En ik was 2 uur en een half te laat & gelukkig mocht ik m'n examen nog doen.
    Maar dan zeggen ze zo op school van 'kom dan te voet' ja hallo ? zal ik even door de sneeuw naar school terwijl ik de weg niet ken.

    Iemand ook al eens zoiets stoms meegemaakt?


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik ga namelijk zelden met de bus. (':


    your eyes are like stars in the night.

    nee ik ga niet met de bus fietsend lopend of met de autoxD


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik neem nooit de bus, die-hard fietser hier. C:


    Hope goes lost but never dies.

    Vrijdag stond ik 2 uur te wachten voor de bus die niet kwam. :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wallflower schreef:
    Ik neem nooit de bus, die-hard fietser hier. C:

    Ik ga nooit met de fiets :'D zeker niet met dit weer ;x


    None but ourselves can free our minds.

    Nee bij ons rijd de bus dan gewoon niet.

    GabyDeUser schreef:
    Vrijdag stond ik 2 uur te wachten voor de bus die niet kwam. :')

    Dat suckt, dat heb ik ook soms, maar dan mag ik wel gewoon thuis blijven die dag. =D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik wordt altijd 's ochtends gebracht en ik kom met de bus naar huis :3

    Maar ik heb wel al eens gehad dat ik één halte te vroeg was uitgestapt (en nog een heel pokke eind naar huis kon lopen._.).

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 19:08 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ga alleen met de bus naar de stad. En bij ons voor stopt maar 1 bus, dus de verkeerde nemen wordt lastig. En ik loop naar school, ik woon er 5 minuten vandaan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben vorig jaar een dag pas tegen de ochtend speeltijd aangekomen, ook door die sneeuw.
    Maar jij hebt nog een bus, een meisje van mijn klas is zowel gisteren als vandaag niet naar school kunnen komen omdat haar bus gewoon niet komt.
    Dus nu moet zij twee examens inhalen.(krul)


    effort never betrays you

    Nee, maar ik ga altijd te snel weg lol. Als mijn bus 3 minuten vertraging heeft, is Geesz weg. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik durf niet met de bus, bang dat ik de verkeerde pak :x


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Wel relaxed dat je je examen nog mocht doen dan 8D
    Maar nee, heb zoiets nog niet meegemaakt.
    Wel vaak verdwaald, aangezien ik zwaar gedesoriënteerd ben altijd.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn vader wacht altijd op me en ik ben ooit eens in de verkeerde auto gestapt. =_=


    All this dampness is damp.

    Nee, ik neem nooit de bus. Hier vertrekken er maar 2, naar Turnhout en naar Mol scholen. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury