• Iedereen heeft hier zo'n namen staan als Aimée dit en Ava dat. Hallo, ik ga mezelf toch ook niet pipo de clown noemen? ><' Waarom heeft iedereen die namen ? o.o Dit is niet aanvallend bedoelt, de meesten hier nemen het blijkbaar wel zo op. en ik weet dat enkele hun namen echt zo zijn, maar wat ik bedoel is hoe komen ze erop ? x_x


    PoisonTrash on camera

    ik vat m niet(voelt zig dom)


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Omdat ze dat een leukere naam vinden, of omdat ze gewoon zo heten --'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Omdat ze dat een leukere naam vinden, of omdat ze gewoon zo heten --'


    Idd..

    Mr ik heet nog lekker wel Nicol de Oliebol n_n


    We can only learn to love by loving.

    waarom kan da ni hun echte namen zijn o_O ??
    Ik noem toch ook Saébel (spreek je uit als Seebel) en nou 'k ben 100% belg en ik heb nog nooit geweten dat een andere Belg m'n naam had hoor Xp
    eiglijk denk ik dat niemand mijn naam heeft:8 hoe m'n ouders erop komen noujah ze haddn het lang gelede is gehoord in een Engelse Film xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Bij sommige zijn het niet de echte namen hoor.
    Maar doet dat er dan echt toe?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind het gewoon vreemd.. daarnet was er weer een topic over geopend dat een kind een nieuwe naam wou en het is iets van Ava Zaïra of zoiets geworden O.o Natuurlijk kunnen het hun echte namen zijn, maar soms ook niet en in dat laatste geval vraag ik me dan af waarom ze zo'n naam willen.


    PoisonTrash on camera

    ik snap hem niet..

    maar ik noem mezelf gewwoon mireille of my..xD^^ (of miertje...)

    maar ze kunnen wel zo heten he;)

    Maakt dat uit? Ze vinden die naam misschien leuker dan hun echte naam, of ze heten gewoon echt zo.


    Listen to what we're not saying..

    Ik vind het gewoon vreemd.. daarnet was er weer een topic over geopend dat een kind een nieuwe naam wou en het is iets van Ava Zaïra of zoiets geworden O.o Natuurlijk kunnen het hun echte namen zijn, maar soms ook niet en in dat laatste geval vraag ik me dan af waarom ze zo'n naam willen.

    Dat kind heeft een naam ja ?!
    En ik had dat in mijn topic ook gevraagd maar niemand heeft daarop geantwoord.En waarom ik een nieuwe naam wil ?Omdat ik graag een orginele naam wil hebben en de meeste mensen kennen me hier toch niet dus wie weet is Lindsey niet eens mijn echte naam en noem ik Sofie ofzo.


    The soul needs autumn.

    Omdat ik zo heet? =='
    Voluit heet ik: Máriko Aïsha Clementina Francesca Cristine. En dan nog m'n achternaam.


    Bored.

    Omdat ze dat mooi vinden (krul)

    Heb je dat Aimée om mij gedaan ofzo? :8
    *Heet namelijk Aymey*


    Red Bill geeft je vleugels <3

    Ja, ik vind het een bietje vreemd, ja. o_o nouja, het zal wel weer een beetje een hype zijn ofzo. :Y) ik doe iig niet mee. Naomi's rulen. (nerd) [/ego]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik like mijn naam wel ^^
    maar ik noem niet zo^^
    Skitt Raaawr ;)


    Your Butt is Mine!

    Ik heb al verschillende namen gehad. :'D
    April Prodigy hoort bij dit acount.
    Amélie Nuite is mijn pseudoniem voor schrijfwedstrijden.
    Abigail Rose is mijn extra naam.
    En dan heb je nog Henry, mijn alter ego.