• Juist, je oren oprekken ;D
    Dat wil ik gaan doen 8]
    Wat vinden jullie d'rvan?
    klik

    nee echt wat gaan juillie later zeggen als juilie bejaard zijn. je moet over die dingen echt goed nadenken. en vooral als je het zo overdreven groot doet.

    loveprinses schreef:
    nee echt wat gaan juillie later zeggen als juilie bejaard zijn. je moet over die dingen echt goed nadenken. en vooral als je het zo overdreven groot doet.


    Wie zegt dat ik bejaard word :'D

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Wie zegt dat ik bejaard word :'D


    je snapt wat ik bedoel. en trouwens het kan je werkloopbaan ook beinvloeden. je kan echt niet een goede baan vinden zo.

    loveprinses schreef:
    (...)

    je snapt wat ik bedoel. en trouwens het kan je werkloopbaan ook beinvloeden. je kan echt niet een goede baan vinden zo.


    Right, de wereld veranderd, steeds meer mensen hebben piercings & plugs, zitten onder je haar ;D

    loveprinses schreef:
    (...)

    je snapt wat ik bedoel. en trouwens het kan je werkloopbaan ook beinvloeden. je kan echt niet een goede baan vinden zo.


    ALs je 4mm/5mm doet -net zoals ik ga doen- kun je ze tegen die tijd er weer uithalen en dan groeien ze hoogs waarscheinlijk gewoon weer dicht.


    (Be)lieve in (you)rself

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Right, de wereld veranderd, steeds meer mensen hebben piercings & plugs, zitten onder je haar ;D


    ja ik heb ook piercings en toch moet ik die altijd netjes uitdoen op mijn werk. laat staan met zo gat in je oor.

    loveprinses schreef:
    (...)

    ja ik heb ook piercings en toch moet ik die altijd netjes uitdoen op mijn werk. laat staan met zo gat in je oor.


    De vraag was: 'Wat vinden jullie d'rvan?' Niet: 'Kan ik hiermee later nog werk krijgen?'

    Atmosphere schreef:
    (...)

    De vraag was: 'Wat vinden jullie d'rvan?' Niet: 'Kan ik hiermee later nog werk krijgen?'



    ik vind. dat je je leven er mee vergooit.

    -mijn mening-

    Atmosphere schreef:
    (...)

    De vraag was: 'Wat vinden jullie d'rvan?' Niet: 'Kan ik hiermee later nog werk krijgen?'


    Ik vind ze awesum! (=


    --

    Vulpen schreef:
    (...)

    Ik vind ze awesum! (=


    Yay :']
    meningen zijn verdeeld

    Ik vind het echt verschrikkelijk. Zeker door het feit dat je het nooit meer normaal krijgt. Zit je daar als bomma mooi met een groot gat in je oor. :'D


    Let the Night embrace you

    Lacie schreef:
    Ik vind het echt verschrikkelijk. Zeker door het feit dat je het nooit meer normaal krijgt. Zit je daar als bomma mooi met een groot gat in je oor. :'D



    dat bedoel ik

    Alleen hele kleintjes vind ik nog wel leuk. Anders vind ik het echt heel lelijk.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Yay :']
    meningen zijn verdeeld


    Haha idd, ik zou gewoon doen wat je wilt (:


    --

    loveprinses schreef:
    (...)


    ik vind. dat je je leven er mee vergooit.

    -mijn mening-


    Das wel heel drastisch.