• Ik ben nooit bang geweest voor vuurwerk of iets.. Maar vandaag was ik zo buiten met wat vrienden, en een daarvan ging een thunderking (zo'n idiote knal vuurpijl) afsteken. Maar op z'n kant, zodat ie naar voren school iplv de lucht in. And quess what? Recht naar mij. Tegen mn jas. Als ie in mn gezicht was gekomen was ik dood.
    Later op de dag hield een vriend van me zo'n thunderking in zn hand en ging m toen afsteken.. je raad t al hij ontploft in zn hand. Hele brandwonden en shit.. Heb ik weer, ik stond er een meter vanaf, al die vonkjes in mn gezicht natuurlijk.
    En daarna gooide zo'n jong in de buurt steeds vuurpijlen naar mij waarbij er 1 raak was. Ik ben me nog nooit zo kapot geschrokken en zo boos geweest. Daarna begon die ook helemaal te flippen dat ik m uitschold en zo. Ik stond een half jaar daarna nog te shaken!
    En ik moet zo nog een heel eind fietsen want ik ga straks uit, maar ik durf het huis niet meer uit.
    Zo dat was mijn ervaring voor vandaag.. En die van jullie?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hier is nog niks vuurwerk afgestoken. ^^


    Let the Night embrace you

    Slaan dat rotkind :o


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben sowieso al bang voor vuurwerk, hehe 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    :O


    Don't serch to love, love will find you.

    Seriously! Als ze vuurwerk naar mij gooien of wat dan ook dan ben ik in staat om die lui zelf in het vuurwerk te douwen.. Ik doe het niet, maar ik ben dan zoo pissed off!


    La credenza è una medicina contro il timore

    whaha er zijn maar 92 mensjes onlinexD


    Don't serch to love, love will find you.

    Ik leg nog wel eens uit waarom ik niet van vuurwerk hou


    "Ignite, my love. Ignite."

    Coyote schreef:
    Seriously! Als ze vuurwerk naar mij gooien of wat dan ook dan ben ik in staat om die lui zelf in het vuurwerk te douwen.. Ik doe het niet, maar ik ben dan zoo pissed off!


    Ja dat was ik ook!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    OMG! blij dat er uiteindelijk niks 'erg' is gebeurd, of heb je toch blijvende wonden ofzo?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Tanzdiktator schreef:
    Slaan dat rotkind :o

    Ik zeg doen.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Stelletje klotehommels! Ö
    Naar mij gooien ze altijd rotjes x)