• Mijn vriendin is al jaren bij een pleeggezin met haar zus. Nu, het pleeggezin die mishandelen haar mentaal en lichamelijk. Nu wil ze weglopen. Maar ze is pas elf! Ze vraagt me of ik manieren weet om te vluchten. Ze gaat namelijk naar haar echte moeder.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Een pleeggezin die haar mentaal en lichamelijk mishandelt? Waarom vind ik dit onlogisch?


    Life is hard and then we die

    Ze is niet zomaar bij haar echte moeder weggehaald. En tja, als die dingen gebeuren moet ze gaan praten met haar casemanager. Ik ga er vanuit dat ze bij Jeugdzorg zit?
    Ik bedoel het niet lullig, of zo. Maar pleeggezinnen worden heel erg uitgebreid gescreend en gecontroleerd.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 19:20 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    PUKKELxDING schreef:
    Een pleeggezin die haar mentaal en lichamelijk mishandelt? Waarom vind ik dit onlogisch?


    Ja ik weet het. Ik weet het echte woord niet, maar ze adopteerde haar dus samen met haar zus. Dus daar thuis wordt ze mishandelt.


    We love because he loved us first - John 4:19

    OHMYGEORG schreef:
    Ze is niet zomaar bij haar echte moeder weggehaald. En tja, als die dingen gebeuren moet ze gaan praten met haar casemanager. Ik ga er vanuit dat ze bij Jeugdzorg zit?
    Ik bedoel het niet lullig, of zo.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    PARAM0RE schreef:
    (...)

    Ja ik weet het. Ik weet het echte woord niet, maar ze adopteerde haar dus samen met haar zus. Dus daar thuis wordt ze mishandelt.
    Dus ze is bij haar moeder weggehaald, omdat het daar mis ging. Toen is ze naar een pleeggezin gebracht en die mishandelen haar nu ook? Sorry, maar het klinkt echt onlogisch.


    Life is hard and then we die

    OHMYGEORG schreef:
    Ze is niet zomaar bij haar echte moeder weggehaald. En tja, als die dingen gebeuren moet ze gaan praten met haar casemanager. Ik ga er vanuit dat ze bij Jeugdzorg zit?
    Ik bedoel het niet lullig, of zo. Maar pleeggezinnen worden heel erg uitgebreid gescreend en gecontroleerd.


    Don't dream your life, but live your dream!

    OHMYGEORG schreef:
    Ze is niet zomaar bij haar echte moeder weggehaald. En tja, als die dingen gebeuren moet ze gaan praten met haar casemanager. Ik ga er vanuit dat ze bij Jeugdzorg zit?
    Ik bedoel het niet lullig, of zo. Maar pleeggezinnen worden heel erg uitgebreid gescreend en gecontroleerd.


    Je moet weten. Mijn vriendin die moet haar mond houden. Ik vind het zelf ook nogal raar, maar ze zei het tegen mij. En ze gaat elk weekend naar haar moeder.


    We love because he loved us first - John 4:19

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dus ze is bij haar moeder weggehaald, omdat het daar mis ging. Toen is ze naar een pleeggezin gebracht en die mishandelen haar nu ook? Sorry, maar het klinkt echt onlogisch.


    Vind ik ook. Pleeggezinnen worden écht wel gecontroleerd en je wordt niet zomaar pleegouder.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    PARAM0RE schreef:
    (...)

    Je moet weten. Mijn vriendin die moet haar mond houden. Ik vind het zelf ook nogal raar, maar ze zei het tegen mij. En ze gaat elk weekend naar haar moeder.


    Ik zit zelf ook bij Jeugdzorg, dusseeeh. Ze moet gewoon naar haar casemanager. Als ze het jou verteld, kan dat ook prima.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dus ze is bij haar moeder weggehaald, omdat het daar mis ging. Toen is ze naar een pleeggezin gebracht en die mishandelen haar nu ook? Sorry, maar het klinkt echt onlogisch.


    Nee, haar moeder mishandelde haar niet. Haar moeder kon het niet meer aan. De vader van mijn vriendin is nl., ja, hij heeft haar moeder zwaar mishandelt en daarna kon ze het niet meer aan.


    We love because he loved us first - John 4:19

    PARAM0RE schreef:
    (...)

    Nee, haar moeder mishandelde haar niet. Haar moeder kon het niet meer aan. De vader van mijn vriendin is nl., ja, hij heeft haar moeder zwaar mishandelt en daarna kon ze het niet meer aan.


    Annick zei ook niet dat haar moeder haar mishandelt. (;


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Ik zit zelf ook bij Jeugdzorg, dusseeeh. Ze moet gewoon naar haar casemanager. Als ze het jou verteld, kan dat ook prima.


    Ja, maar ik was nogal in paniek, hierzo. Ze wil gewoon het zelf oplossen. En trouwens, daarbij, is ze nogal veel jong. Ze weet niet goed waarover ze het heeft.


    We love because he loved us first - John 4:19

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Annick zei ook niet dat haar moeder haar mishandelt. (;


    Ze zei wel ook. Dus dat versta ik.


    We love because he loved us first - John 4:19

    PARAM0RE schreef:
    (...)

    Ja, maar ik was nogal in paniek, hierzo. Ze wil gewoon het zelf oplossen. En trouwens, daarbij, is ze nogal veel jong. Ze weet niet goed waarover ze het heeft.


    Als Jeugdzorg haar betrapt met weglopen, is ze verder weg van huis dan wanneer ze naar haar casemanager gaat. Ik vind leeftijd alsnog geen reden om zulke dingen te zeggen. Maar ja, wie ben ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Als Jeugdzorg haar betrapt met weglopen, is ze verder weg van huis dan wanneer ze naar haar casemanager gaat. Ik vind leeftijd alsnog geen reden om zulke dingen te zeggen. Maar ja, wie ben ik.


    En wie ben ik. Ik moedig haar niet aan. Ik probeer haar ervan te weerhouden. En soms heeft leeftijd er wel mee te maken. Ze is verlegen enzovoort.


    We love because he loved us first - John 4:19