• Hallo allemaal,
    Allereerst moet ik mijn excuses aanbieden. Wat in het topic [Mod-vraag] Off-topic blijven gaan na waarschuwing staat, moeten jullie maar snel vergeten. Er ging iets niet helemaal goed gegaan.
    Hier een nieuw topic;

    Een heel tijd hebben de mods als volgt gehandeld;
    In een topic waar off-topic werd gegaan, word 3 keer gewaarschuwd en dan word het topic gesloten.
    Met 3 keer waarschuwen bedoelen we;
    - Jullie gaan offtopic -> waarschuwing.
    - Jullie gaan gewoon door met offtopic gaan / weer offtopic -> waarschuwing.
    - Jullie gaan nogmaals door met offtopic gaan / nog een keer offtopic -> waarschuwing.
    - Jullie gaan alsnog door -> slotje.

    We hebben gemerkt dat dat waarschuwen niet echt (meer) helpt. Na de eerste waarschuwing gaan jullie bijna altijd gewoon door. Daarom passen we vanaf nu ons handelen aan als het gaat om offtopic gaan;
    In een topic waar offtopic word gegaan, word één keer gewaarschuwd en dan word het topic gesloten.
    Daarmee bedoelen we;
    - Jullie gaan offtopic -> waarschuwing. Jullie hebben het misschien niet door.
    - Jullie gaan door met offtopic gaan / gaan weer offtopic -> slotje.

    De offtopic regel is er om het niveau van het forum op peil te houden. Sommige users, die niet mee doen met offtopic gaan, vinden het niet fijn als er twee gesprekken plaats vinden in één topic, in plaats van alleen één over het onderwerp.

    Wat is on-topic en wat is off-topic?
    On-topic;
    - Als je direct reageert op de beginpost, op het onderwerp.
    - Als je reageert op een reactie van iemand anders, en de reactie van die andere persoon moet dan wel on-topic zijn.
    - Als je reageert op de reden van het topic, tenzij je bedoeling daarmee is de topicstarter te beledigen .

    Offtopic;
    - Als je zegt; Dit doet me denken aan ... - iets heel anders -
    - Als je een reactie plaatst die nergens op slaat.
    Bijvoorbeeld; In een topic over een wetsvoorstel dat nu behandelt word; ‘Honden zijn schattig.’
    - Als je je mening geeft over hoe iemand anders zich gedraagt (in dat topic), behalve als het topic gaat over gedrag van andere users, natuurlijk.


    We willen jullie ook vragen dit aan ons, de moderators, over te laten, en er niet zelf iets van te zeggen. Dit geld trouwens ook voor andere overtredingen. Vaak valt het niet goed bij de andere users, als jij er iets van zegt als user. De meldknop mag je natuurlijk altijd gebruiken.

    We hopen dat jullie je vanaf nu dus weer aan de regels houden, want wij zouden het ook heel jammer vinden dat we anders zoveel topics zouden moeten sluiten.

    Met vriendelijke groeten van alle moderators van Quizlet.nl

    Goed zo mods :Y)

    Oké, ik hoop dat mensen nu meer bij het onderwerp blijven en niet onzin gaan praten in topics waar het niet hoort. (:


    your eyes are like stars in the night.

    -___-


    --

    really?
    ...


    I live for the applause, you will die for it.

    Vulpen schreef:
    -___-


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik ga het proberen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vulpen schreef:
    -___-

    Jeetje, dan ga je wel erg snel offtopic :'D


    -

    What the fuck.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dan mag ik wel op gaan passen, merk ik nu.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat als we hier offtopic gaan?

    Atmosphere schreef:
    Wat als we hier offtopic gaan?

    :'D

    Hmm, oké.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mensen, rustig maar, wij begrijpen ook wel dat iedereen eens offtopic gaat. Dat is ook helemaal niet zo erg, maar de laatste tijd loopt het gewoon uit de hand. Er zijn een heleboel users die dit vervelend vinden, en daarom hebben wij dit besloten.
    Nogmaals; een keertje offtopic is niet erg, er gaat niemand dood van, maar als we gewaarschuwd hebben moet het ook gewoon klaar zijn (:

    En er is ook nog het off-topic ^^

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 20:57 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Genius schreef:
    Jeetje, dan ga je wel erg snel offtopic :'D


    ja idd


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom is mijn reactie weg? O.o


    Has no one told you she's not breathing?