• Mijn vriendin is al jaren bij een pleeggezin met haar zus. Nu, het pleeggezin die mishandelen haar mentaal en lichamelijk. Nu wil ze weglopen. Maar ze is pas elf! Ze vraagt me of ik manieren weet om te vluchten. Ze gaat namelijk naar haar echte moeder.


    We love because he loved us first - John 4:19

    PARAM0RE schreef:
    (...)

    *lacht* Mensen van elf kunnen wel goed voor zichzelf zorgen hoor. Niet dat ik haar plan aanmoedig, het tegenovergestelde. (krul)


    Voel je niet beledigd, maar nee, dat is niet zo. Ik ben zelf weggelopen op mijn 11e en ik was blij toen ik de volgende nacht door de politie werd gevonden, want ik redde het helemaal niet zelf. Niet zeggend dat iedereen hetzelfde is, maar een kind van 11 is niet instaat om zichzelf écht te verzorgen en onderhouden.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Waterplanes schreef:
    ehhhhh weglopen lijk mij in deze situatie toch beter:$


    Jah dat lijkt mij ook..
    Ik zie niet wat er nu fout is aan naar der moeder gaan.. Als ze bij dat pleeggezin mishandeld wordt..
    Waarom zou ze er eigenlijk niet over mogen praten? Mag dat niet van dat pleeggezin?


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Vengeance schreef:
    (...)

    Voel je niet beledigd, maar nee, dat is niet zo. Ik ben zelf weggelopen op mijn 11e en ik was blij toen ik de volgende nacht door de politie werd gevonden, want ik redde het helemaal niet zelf. Niet zeggend dat iedereen hetzelfde is, maar een kind van 11 is niet instaat om zichzelf écht te verzorgen en onderhouden.


    Niet in die zin. Ik bedoelde dat ze ver kon geraken. Mijn vriendin gaat naar haar moeder. En die woont niet ver.


    We love because he loved us first - John 4:19