• Jep in de joepie staat dat hij met 2 meisjes gaat. Met Selena and Jasmine again.
    Hij gaat tever en ik ben een bieber fan eah.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 19:53 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Kikkeli schreef:
    klein geil opdondertje.



    hahahahaa, geweldig. <3 Hmm ik hoorde inderdaad dat hij iets met Selena heeft, maar had die Jasmine geen vriendje ofzo? En ik vind het eigenlijk wel grappig, dit playergedrag. -a-


    It's time to be happy again.

    kissbiebz schreef:
    neejjjj
    klopt niet,
    hij heeft al vaker gezegd dat hij niet "dubbeldate",
    dus ik geloof hem daar in.
    Hij zei trouwens dat hij en Jasmine nu slechts "coole friends" zijn,
    en dat ze zijn gestopt met daten.

    ik ben het met je eens


    I'm so in love

    Ik geloofde al niet dat hij er een kan krijgen.

    Laska schreef:
    Jep in de joepie staat dat hij met 2 meisjes gaat. Met Selena and Jasmine again.
    Hij gaat tever en ik ben een bieber fan eah.


    je moet niet alles geloven wat er in tijdschriften staat.
    hij had al uitglegd dat dat met Jasmine een fout was en eenmalig en dat hij niks met selena heeft.


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    ach je gaat niet dood...hij moet het zelf weten ;p


    Maybe part of loving is learning to let go...

    LALALALALA schreef:
    Alleen al het feit dat dat tijdschrift 'Joepie' heet, maakt het voor mij zeer ongeloofwaardig.


    'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber

    LALALALALA schreef:
    Alleen al het feit dat dat tijdschrift 'Joepie' heet, maakt het voor mij zeer ongeloofwaardig.


    -plat-


    "Ignite, my love. Ignite."

    hij gaat allang niet meer met jasmine, omdat hij er achter kwam dat ze hem gebruikte. (cat)
    de joepie die heeft wel vaker van die dingen. (cat)
    maar waarschijnlijk is het ook alweer uit met selena, want hij was zoenend gespot met een fan..


    Life is a beautiful struggle

    Wat boeit het? Laat 'm lekker doen, niet mijn probleem (cat)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Vet cool, ik ben er net achter gekomen dat op de zijkant van mijn toetsen de shortcuts voor de acties staan, zoals save, copy, cut ed. Wat lijp!

    Oke ontopic: Joepie! Dat moest effe -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Vet cool, ik ben er net achter gekomen dat op de zijkant van mijn toetsen de shortcuts voor de acties staan, zoals save, copy, cut ed. Wat lijp!

    Oke ontopic: Joepie! Dat moest effe -.-


    Hahahaahahahahh xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    playaaaah.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Pff, bullshit. Hij date met Selena Gomez, dat weten alle Bieber-fans hier wel, en Jasmine is out of the picture. Denken jullie serieus dat Selena nog bij hem zou blijven als ze gewoon wéét dat hij ook met Jasmine date?


    It's time to be happy again.

    ILOVERUBEN schreef:
    hij gaat allang niet meer met jasmine, omdat hij er achter kwam dat ze hem gebruikte. (cat)
    de joepie die heeft wel vaker van die dingen. (cat)
    maar waarschijnlijk is het ook alweer uit met selena, want hij was zoenend gespot met een fan..


    NOOOO IS DAT WAAR?!


    It's time to be happy again.

    Haha, hij eet haar hier gewoon op. (:


    It's time to be happy again.