• Heey Iedereen,

    De titel zegt het al een beetje. Ik vroeg me dus af wat jullie van het hele idee van Bomm vonden over het hele vertrouwenspersoon.

    Denken jullie dat het enig verschil uitzal maken? En dat het zal helpen? Zouden jullie als jullie ergens mee zitten aan zoiets mee doen?

    x. Kitty Purry

    pff ik denk het niet, als ik ergens mee zit zeg ik dat meestal tegen mijn bf dus ja.


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Ik weet niet..Het is opzich wel een goed idee, maar t hoeft maar een keer zo te gaan, dat je iets in vertrouwen aan iemand verteld, diegene denkt dan mss ach mijn bf mag t wel weten, vervolgens verteld die BF het aan haar beste vriend, die t ook niet geheim kan houden, en voor je t weet..weten ale hyves vrienden t O.o, dan is je vertrouwen wel gekrenkt en ik denk niet dat je dan ooit nog iets via internet verteld, wat je vertrouwd wilt hebben.


    It's heavy but you are not the only one

    Ik vind het een beetj overbodig op Quizlet, Quizlet is een quizzensite, geen ik-wil-hulp site

    En als ik met iets zit zou ik net zoals BarbieXShit naar maar Bf gaan

    Voor de rest is het wel oke :P


    Let the Night embrace you

    Ik vind het klink-klare onzin. Als ik problemen heb ga ik naar mijn vriendinnen en als zijn er even niet zijn zal ik alsnog een topic maken, gewoon omdat het niet in me op zou komen om naar jullie te gaan. Ookal zou het wel in me opkomen, dan zou ik het nog niet doen omdat ik weet wie de hulppersonen zijn en ik meer heb meegemaakt dat de hulppersonen zelf (Van wat ik lees dan).


    Bored.

    En voor de echt zware problemen, kunnen de mensen op Q je niet helpen, ook al willen ze dat wel..daar heb je de profs voor.

    En met zware problemen bedoel ik niet van het is uit met m'n vriendje of iets dergelijks.

    Het beste is gewoon elkaar steunen, begrip, en geheimhoudingsplicht..


    It's heavy but you are not the only one

    als ik problemen he zeg ik dat tege muh bestie <3


    Gilles (ll)