• Vandaag zijn we met een klein groepje users die goed met elkaar bevriend zijn -Zoë, Lotte, Nienke, Nathalie, Rose en ik- naar Amsterdam geweest.

    Het was heel gezellig, echt superleuk :'D We hadden afgesproken in de Starbucks, alleen toen waren Rose en ik -weer eens- als eerste en konden we niemand vinden. En toen kwam Nathalie op ons af en hadden we haar dus gewoon niet gezien, echt faal haha. En toen belde Zoë mij en kon ze ons zelfs met mijn geweldige -kuch- instructies nog niet vinden, maar na een tijdje wel. En toen kwamen Nienke en Lotte ook en toen gingen we allemaal koffie kopen bij de Starbucks (:9~) en toen gingen we gewoon een beetje lopen en praten enzo.
    Toen gingen we naar de Bijenkorf en daar bovenin zit zo'n restaurant. En we hadden lootjes getrokken en toen ging iedereen cadeautjes uitwisselen enzo en dat was echt heel gezellig enzo ;D En toen gingen we nog wat lopen en eten in de Mac -Rose 'r idee, as always- en gingen we daar nog eten.
    En toen gingen we nog shoppen en toen wou Rose naar de Wallen toe, haha. Dus toen gingen we die zoeken, maar we konden ze niet vinden hahahaha. XD Zelfs de mensen die in Amsterdam woonden wisten het gewoon niet, en toen liepen we uiteindelijk vlak bij CS en toen was daar één zo'n hoerenkamer en daar zat een hele dikke vrouw met een veel te strak badpak en die lachte heel eng naar ons. Dus toen durfde Rose niet meer te zwaaien, haha XD en toen moest iedereen weer naar huis, en was het voorbij. Maar het was wel heel gezellig. _O_


    FOTO
    Links vanaf boven: Lotte/Amerricka - Zoë/Lanvin - Ik (niet op de foto haha)
    Rechts vanaf boven: Nathalie/Concede - Rose/geband - Nienke/Saturn.


    Hope goes lost but never dies.

    haha leuk (: !


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik was er als eerste hoor, maar toen was niemand er nog, dus ging ik Nienke halen ;D

    Morgaine schreef:
    haha leuk (: !


    They fell in love, didn't they?

    YEAAAAAAHHHHH hahaha het was geweldig (flower)

    Ik ging ook nog huurmoordenaartje spelen bij Amber haar hoofd. Ahaha, en Rose was echt laf. Ik ging supervrolijk zwaaien haha.

    En wat zien we daar? BlackBerry, BlackBerry, BlackBerry. (krul)

    Maar jullie zouden toch patatje aan een hoer gaan geven? ö


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mijn hoofd is trouwens echt vercrackt op die foto hahah (nerd)

    GabyDeUser schreef:
    En wat zien we daar? BlackBerry, BlackBerry, BlackBerry. (krul)

    Maar jullie zouden toch patatje aan een hoer gaan geven? ö

    ja maar ik had Rose der patat opgegeten ):
    & Haha alleen Rose en ik hadden BB hoor :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Wallflower schreef:
    (...)
    ja maar ik had Rose der patat opgegeten ):
    & Haha alleen Rose en ik hadden BB hoor :'D

    Weet ik, maar BB's zijn gewoon über.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Amerricka schreef:
    Ik ging ook nog huurmoordenaartje spelen bij Amber haar hoofd. Ahaha, en Rose was echt laf. Ik ging supervrolijk zwaaien haha.

    hahahaha die vrouw keek mij echt boos aan xdddd

    Lanvin schreef:
    (...)
    hahahaha die vrouw keek mij echt boos aan xdddd


    De kunst is, daar niet op reageren.
    En toen bleek dat de wallen achter de bijenkorf zaten -faal-

    ooh klinkt leuk!


    it's so empty living behind these castle walls

    Amerricka schreef:
    (...)

    De kunst is, daar niet op reageren.
    En toen bleek dat de wallen achter de bijenkorf zaten -faal-

    hahaha echt he xd

    Dat klinkt echt gezellig :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maar Amber, waar zijn we dan wezen shoppen?