• nou voor mijn ouders dus niet!

    ik zou naar een paar concerten mogen. 3 in Amsterdam & 1 in Utrecht.
    ik vraag zo net aan me vader. "Wanneer ga je die kaartjes kopen?"
    Vader: "welke kaartjes?"
    Ik:" nou voor Amsterdam enz"
    vader "Amsterdam?! Ja dag! daar ga ik niet helemaal heen rijden! ben je gek ofso?!"

    Echt ik ben zo boos! ze beloven altijd alles en verzinnen dan uiteindelijk een smoes om eronderuit te komen..
    en ik mag niet alleen want oh ik ben op de leeftijd dat mensen me gaan verkrachten:S
    dat slaat echt nergens op. Elke keer als ze dat zeggen zeg ik "dat gebeurd echt niet hoor ik ben toch met 6 mensen ong."
    gaan ze weer zeggen "pff tss nou er stond van de week weer in de krant dat er iemand was aangevallen" en dan krijg je weer zo'n hele preek :S

    ik zou ook vandaag naar Pijnacker gaan om eindelijk All Time Low Straigh to DVD te kopen.. nee hoor je net weer "we gaan zo eten dus ik ga nou niet meer daar heen" Ze hebben de hele dag gezegt"ja wacht we gaan zo"



    beloven jullie ouders ook dingen? en hebben dan weer smoesjes?


    My heart is yours and so am I

    Nee, dat doen mijn ouders eigenlijk nooit. Maar ik vind het wel rot voor je!

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 16:32 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Mijn ouders zeiden dat ik alles mocht als ik 16 was. Guess who's sixteen en elke dag moet horen "Wacht maar tot je 18 bent!" ?
    Heheh, stupid parents.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ja, mijn ouders doen dat ook.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ook een paar x gehad. ik mocht allen zwemmen met ladiesnight. omdat er in de krant stond dat er wat met een paar meisjes was gebeurd -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    wauw alsof wij hetzelfde hebben meegemaakt...
    zo doet mijn moeder dus ook altijd..
    en altijd moet er dan op het nieuws iets komen wat erg is gebeurd op straat en dan is het ineens: "Nee, Zoë, je gaat niet."
    stomme nieuws --"


    Maybe part of loving is learning to let go...

    das echt dom staat sit en sat in de krant mag het gelijk al nie kom de kans is 1 op de miljoen dat dat gebeurd:S


    Shoganai i ne~

    Gelukkig doet mijn pa wel dat soort dingen ;D

    Nee.
    Maar dat is heel erg stom.


    Food.

    ouders zijn soms te overbezorgd -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    mijn moeder doet het soms,
    ik weet hoe je je vult..


    Life is a beautiful struggle

    Van het verkrachten gaat er best wel over...
    dat is toch mogelijk vanaf alle leeftijden, laatst kwam er op het nieuws een meisje van 9 dat verkracht was door iemand van 20....
    ouders zijn soms zo k*t


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kijk dat zijn ouders doen ze vast allemaal wel eens (:


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ze hadden beloofd dat ik naar Doetinchem mocht. Al 1 jaar. Nou ik ben nog niet geweest O_o
    En ik zou naar het concert van All Time Low gaan gaat dat ook weer eens neit door


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Gebeurd hier bij mij thuis vaak genoeg.
    Of ze verdraaien de waarheid waardoor ik afgeschreven word als één of andere achterlijke.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat doen mijn ouders élke keer opnieuw, net zoals mijn broer & zus. Het suckt right ?


    We're hiding behind skin that's too tough