• op een andere site waar ik zit word hier over veel gepraat, nu ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden?


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    RvPersie schreef:
    i like uggs,maar zó duur dus ik heb fakertjes(A)
    and i like adidas more!en daar heb ik er eentje van een blauwe:9~ maar ik wil een nieuwe gheheh


    Shoganai i ne~

    Vind het beiden niks. Alleen de echte Uggs zijn af en toe nog wel mooi maar zou het zelf nooit dragen.

    Adidas vestjes precies hetzelfde. Het is niet mijn ding. Maar om nou te zeggen dat ze lelijk zijn omdat iedereen ze heeft slaat ook helemaal nergens op.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Uggs heb ik, zitten heerlijk (Y)


    Vampire Heart.

    Mosseljongen schreef:
    Meeloperzooi.
    Sorry dat ik het zeg, en nu moet niet iedereen zich aangevallen gaan voelen. Maar serieus, iedereen heeft ze. En dan hoor je van die teksten: 'Je doet wel stoer, maar waar is je adidas?' Alsof je pas stoer bent daarmee. Ik vind het echt shit en ik hoef het zelf ook niet te dragen. :'D

    IK vind uggs echt AWEFULL,
    Adidas vestjes zijn wel leuk, maar ik zelf houd meer van Ed Hardy.

    Uggs zijn voor mij officieel de slechtste schoenen aller tijden. Ze zijn lelijk, worden supersnel nat en ze zijn peperduur.
    En dat addidasjasje kan mooi zijn als je 't goed combineert, maar het is al gauw meeloperig en crapuleus.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik draag meestal uggs,
    en bijna elke dag een adidas vestje. :'D ( heb 5 vesten en 1 jas van adidas. : D )
    dus awesome. :3

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 4:38 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind UGGS wel leuk, maar het ligt er wel aan welke (plus ik vind ze wel erg duur)
    en Adidas vesten zijn ook wel leuk, maar zou ik niet zo snel dragen :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Uggs: mooi en lopen fijn (ik heb 2 paar)
    Adidas-vestjes: heel mooi en zitten fijn (heb er ook hier 2 van)


    (Be)lieve in (you)rself

    sommige vestjes kunnen wel, enja die UGGs, ik draag ze zelf ook.
    Maar het is wel vervelend dat iedereen ze heeft en ook allemaal dezelfde.


    Does gravity make this swing go down, or the ropes up?

    Ik vind ze lelijk.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb allebei. :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb nep Uggs.
    Ik vind adidas vesten er op zich wel leuk uitzien, alleen zo duur.
    Was pas in een adidaswinkel met mijn beste vriendin,
    Haar moeder en zusje waren daar en het was middag en we gingen samen lunchen.
    Onze ogen vielen er letterlijk uit van de prijnen.
    Er was een glittershirt 200 euro.
    Wij dachten echt van wtf,
    En in die winkel had ik ook het gevoel dat de mensen die daar werken - allemaal adidas kleren aan - denken dat ze alles zijn


    <3

    Uggs vind ik niet mooi. En zelf he ik 2 Adidas vestjes, maar die doe ik alleen maar aan om naar het turnen, de rope skipping en het dansen te gaan. Voor school enzo draag ik ze niet tenzij ik "turnfeest" heb op het einde van het jaar, maar dat is dan meestal omdat ik geen tijd heb om me om te kleden thuis. (krul)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik had een hekel aan uggs, maar toen kreeg ik nep-uggs en nu begrijp ik waarom iedereen ze draagt. Ze zitten echt heerlijk en zijn lekker warm.
    En oewh, adidas vest :9~ Ik zoek al heel lang zo'n ding, maar ik kan het perfecte vestje maar niet vinden :x


    Never run out of reasons to smile...