• op een andere site waar ik zit word hier over veel gepraat, nu ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden?


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    UGGS zijn wel leuk en lekker warm.
    Maar Adidas-vestjes zijn gewoon [gecensureerd wegens verkeerd taalgebruik ^^]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik heb een Adidas-vest maar die gebruik ik eigenlijk meer als soort jas, en UGG's vind ik ook leuk.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Dursley schreef:
    Meeloperzooi.
    Sorry dat ik het zeg, en nu moet niet iedereen zich aangevallen gaan voelen. Maar serieus, iedereen heeft ze. En dan hoor je van die teksten: 'Je doet wel stoer, maar waar is je adidas?' Alsof je pas stoer bent daarmee. Ik vind het echt shit en ik hoef het zelf ook niet te dragen. :'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik heb een Adidas vestje, maar Uggs zijn lelijk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    uggs; de echte zijn wel mooi opzich, maar te duur en ik vind ze meer pantoffels als schoenen.
    adidas; leuk, maar iedereen heeft ze al, dus dan word het saai..
    wat me trouwens ook opvalt sommige in mn school die hebben dus adidas-vestje maar die dragen ze niet een paar dagen, maar de hele week!

    Ik vind ze allebei spuuglelijk en voor huppels en meelopers.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    UGGS vind ik gewoon pantoffels voor in huis en absoluut geen schoenen. Ook stom dat ze zo gigantisch veel geld kosten, zijn ze helemaal niet waard.


    Has no one told you she's not breathing?

    Lol, ik heb echte Uggs, maar van Adidas vesten moet ik niks hebben, misschien alleen als ik ga trainen met Hockey. Maar naar school aan? No way ^^
    Ben niet zo van de sport merken.


    =

    Ik vind 't allebei lelijk.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Uggs zijn lelijk, maar zitten wel lekker en zolang je ze binnen draagt heb ik er geen probleem mee. Adidas vestjes zijn gewoon lelijk door de personen die ze dragen. No offence.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vind Adidas vestjes wel mooi, maar te duur en het is op z'n zachtst gezegd ook niet meer zo origineel. ^^ En Uggs vind ik gewoon lelijk.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    I love them <3_<3

    Ik vind Adidas vesten wel leuk maar UGGS nee daar hou ik niet van


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Los van elkaar leuk, bij elkaar ordinair. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Uggs zijn gewoon nice en zacht en adidasvesten zijn gewoon dé lelijkste dingen op aarde :-)


    All I have in life, is my imagniation.