• op een andere site waar ik zit word hier over veel gepraat, nu ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden?


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    Dursley schreef:
    Meeloperzooi.
    Sorry dat ik het zeg, en nu moet niet iedereen zich aangevallen gaan voelen. Maar serieus, iedereen heeft ze. En dan hoor je van die teksten: 'Je doet wel stoer, maar waar is je adidas?' Alsof je pas stoer bent daarmee. Ik vind het echt shit en ik hoef het zelf ook niet te dragen. :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik haat die dingen, en meisjes die erin rondlopen... Brrrr D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Mensen met Adidas vestjes vind ik er gewoon zo marginaal uitzien. En uggs vind ik lijken op olifantpoten. ;'D


    Don't try to be special, just be special.

    ik ken er veel die met een van de twee rondlopen en ik vind dat niet zo erg
    maar om het zelf te kopen, nee

    Ik heb een paar nep uggs omdat ze warm zijn maar eigenlijk lopen ze verschrikkelijk vervelend.
    En dat is zo'n beetje de enige meening die ik heb O_o

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 12:22 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Beiden niet mooi.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dursley schreef:
    Meeloperzooi.
    Sorry dat ik het zeg, en nu moet niet iedereen zich aangevallen gaan voelen. Maar serieus, iedereen heeft ze. En dan hoor je van die teksten: 'Je doet wel stoer, maar waar is je adidas?' Alsof je pas stoer bent daarmee. Ik vind het echt shit en ik hoef het zelf ook niet te dragen. :'D


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Blegh,ik snap niet wat mensen mooi vinden aan UGGS.
    En zoals Dudley het ookal heeft gezegd: Meeloperzooi.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Uggs en addidas !
    Iedereen loopt er mee op school !
    Dat vindt ik zo emm..... niet creatief kwa kleding !
    niet stom bedoelt want addidas vesten zijn wel mooi.
    Maar als iedereen het heeft vindt ik het al niet meer leuk !
    Je kan net een stijlvol schooluniform gaan dragen bij ons.
    En uggs vindt ik lelijk. ondanks dat ze lekker warm zijn in de winter
    (:


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Soms denk ik, had ik maar zo'n adidas-vestje. Maar als ik er goed over nadenk wil ik het alleen maar omdat anderen het ook hebben. Dus ik heb er geen! En ik heb ook geen Uggs! Uggs zijn warm, maar dat is dan ook echt het enige!(A)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    C18 schreef:
    Ik heb er echt helemaal niks mee, met heel populaire merken in het algemeen, op een paar uitzonderingen na. Ik draag merken omdat ik ze leuk vind, kwalitatief goed en niet om aan de wereld te laten zien dat ik toevallig een paar veel te dure Australische pantoffels aan heb :]


    I was an angel living in the garden of evil

    Beiden geweldig, maar ik draag alleen nep Uggs en geen adidas vestjes

    Die vestjes vind ik persoonlijk echt spuuglelijk. Uggs kunnen ermee door, maar ik haat het wanneer meisjes dat in de zomer dragen onder een short ofzo. It looks wrong.


    We bring our sons up to get gunned down.

    Dursley schreef:
    Meeloperzooi.
    Sorry dat ik het zeg, en nu moet niet iedereen zich aangevallen gaan voelen. Maar serieus, iedereen heeft ze. En dan hoor je van die teksten: 'Je doet wel stoer, maar waar is je adidas?' Alsof je pas stoer bent daarmee. Ik vind het echt shit en ik hoef het zelf ook niet te dragen. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    FairyKiss schreef:
    ik vind de uggs wel leuk maar eigenlijk veel te duur. De adidas vestjes vind ik leuk maar ik zou ze zelf niet dragen. Ik vind ze ook een klein beetje ordinair:$

    Je kan neppe uggs kopen voor 15/10 euro (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse