• van Santa?

    -Ps3: Assassins Creed: Brotherhood.
    -Ps3: Sly Cooper Trilogy.
    -Parfum.
    -Adidas vest.

    jeuj

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 0:30 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Wij krijgen zondag cadeautjes.. Maar eh, wat voor spel is dat bovenste spel die je hebt gekregen? (:
    En ik hoop dat mijn broertje een ps3 spel krijgt haha, dan kan ik m jatten (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Tweede Kerstdag vier ik altijd bij mijn Duitse kant van de familie, en daar vieren we wel Kerst met kleine cadeaus. Maar ik moet dus nog even wachten. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik krijg morgen pas, maar ik weet het ongeveer allemaal al (:


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Morgen doen we alles, maar vandaag hebben we allemaal een cadeautje uitgepakt.
    Ik heb twee pianoboeken gekregen, met super veel muziek. Coldplay, The Killers, Grease, Beethoven (hahaha), en nog veel meer. 50 nummers iedergeval. En een pianoboek met de soundtracks van New Moon, voor op de piano 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik had me blackberry vorige week door ongeluk in put laten glijden..dus ik kreg nieuwe blackberry

    wij vieren vanavond geen kerst D:
    wij gaan met oud & nieuw kerstvieren. :'D
    maar wat voor een adidas vest ? :9~


    Life is a beautiful struggle

    ReinaxSergio schreef:
    Wij krijgen zondag cadeautjes.. Maar eh, wat voor spel is dat bovenste spel die je hebt gekregen? (:
    En ik hoop dat mijn broertje een ps3 spel krijgt haha, dan kan ik m jatten (:
    Ken je die niet? ;o
    Brotherhood is het 3e deel van de trilogy. Assassins Creed was een van de eerste games van de ps3. Dusja, er zijn al 3 delen uit. iig je bent een 'assassin' en je krijgt enkele opdrachten die je moet uitvoeren. (zoals bepaalde mensen vermoorden). Zoek anders de trailers op 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    ik krijg morgenochtend:
    - Avril Lavinge parfum: Forbidden Rose
    - PS3 Assassins Creed, Brotherhood
    - Een palet voor mijn pc hahah
    - Tekenspullen, en dat soort shit (:


    Behind the laughter it actually means something.

    Kikkeli schreef:
    (...)Ken je die niet? ;o
    Brotherhood is het 3e deel van de trilogy. Assassins Creed was een van de eerste games van de ps3. Dusja, er zijn al 3 delen uit. iig je bent een 'assassin' en je krijgt enkele opdrachten die je moet uitvoeren. (zoals bepaalde mensen vermoorden). Zoek anders de trailers op 8D


    haha de titel zei me wel wat, maar ik wist het niet ('A)
    Ik speel alleen call of duty modern warfare 2.. en soms black ops maar die is stom.. (ja en ik speel fifa 2011, maar oke)
    Maar ik ging de trailer kijken, en het ziet er best wel vet uit haha (:
    -jaloers-


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik krijg mijn cadeaus morgen pas (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    xLovveexTHx schreef:
    Ik had me blackberry vorige week door ongeluk in put laten glijden..dus ik kreg nieuwe blackberry

    Serieus? D:
    Dat zou ik dus echt nooit krijgen (nerd)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    niksssss

    ReinaxSergio schreef:
    (...)

    haha de titel zei me wel wat, maar ik wist het niet ('A)
    Ik speel alleen call of duty modern warfare 2.. en soms black ops maar die is stom.. (ja en ik speel fifa 2011, maar oke)
    Maar ik ging de trailer kijken, en het ziet er best wel vet uit haha (:
    -jaloers-
    aiiit, je moet wel black ops spelen :9~ speel ik ook, kan ik je toevoegen


    I live for the applause, you will die for it.

    Kingston schreef:
    wij vieren vanavond geen kerst D:
    wij gaan met oud & nieuw kerstvieren. :'D
    maar wat voor een adidas vest ? :9~
    dunno yet. mijn moeder had een rode besteld, maar we kregen een roze -.- en daar hou ik niet zo van. Dus heeft ze een groene besteld, maar die hebben ze nog steeds niet gebracht D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Nog niets, krijg het zondag pas omdat ik morgen gezellig alleen met mijn ouders kerst mag vieren *zucht*. Mijn broer & zusje zijn er niet en komen zondag pas thuis.


    Never look back, don't doubt tomorrow.