• (Ik weet niet of dit topic hier moet maargoed.)
    Velen van jullie kennen denk ik wel de verkoopsite Markplaats, nou daar worden regelmatig advertenties opgezet in de hoop dat je van je spul afraakt of iets denkt te kunnen krijgen waar je al heel lang naar zoekt.
    Nou een vriend van mij werd opeens om het uur gebeld met de vraag heb je nog poezen te koop. Wat bleek zijn Ex die dacht grappig te zijn en flikte het om een advertentie te plaatsen met kittens te koop en zijn telefoon nummer eronder zetten. Dus ik was gaan kijken of ik de advertentie kon vinden om er melding van de maken.
    Alleen werd hij op een gegeven moment gebeld door iemand en hij moest alles opnieuw vragen wat bleek: Het was een klein 9 Jarig meisje dat een katje mocht hebben voor haar verjaardag (Die dag dat ze belde was ze ook degelijk jarig). En toen zei hij: "geef je moeder maar even aan de lijn" dus hij aan die moeder vertellen dat die advertentie nep was.
    Maar komop dat vond ik zo zielig voor dat meisje! Echt waar dat meisje zei ook tegen hem dat ze eindelijk een katje mag hebben voor haar verjaardag enzo. En ik dacht toen echt van hoe gaat die moeder tegen het meisje zeggen op haar verjaardag.
    (Hier kan ik zo pissed off worden als mensen anderen wel oplichten en vooral als het is iets als ze kleine kinderen aan de lijn hebben)

    Sorry als je dit alles hebt gelezen maar om dit topic nuttig te houden.
    Hebben jullie ook zoiets gehad of zijn jullie wel eens opgelicht?

    zulke mensen hebben geen ander leven


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ach, dat vind ik sneu voor dat meisje.
    & Een heel enge, achterbakse naaistreek van die griet!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    Ach, dat vind ik sneu voor dat meisje.
    & Een heel enge, achterbakse naaistreek van die griet!
    Ja ik was die dag echt wel boos, Het was zo zielig voor dat meisje want die moeder zei ook al aan de telefoon van "We zijn al zo voorzichtig met internet dingen maar onze kleine meid die wilde zo graag een katje en dit was de oplossing" Hij antwoorde ook terug "Ja iemand die dacht grappig te zijn en ik vind het echt jammer ik hoop dat jullie wel gezonde katjes vinden en een leuke verjaardag hebben met jullie dochter"

    'n meisje waar ik toen nog bevriend mee was die had ook 'n x gereageerd op 'n advertentie maar die mensen waren waarschijnlijk ook niet te vertrouwen .. haar ouders dachten dat omdat ze 'n mailtje terug kreeg met zo'n rare nederlandse taal youknow .. niet ABN - algemeen beschaafd nederlands, voor de zekerheid even - maar meer zo dat als een buitenlander naar hier komt en de taal totaal niet goed kent youknow .. maar ik weet niet of het wel of niet klopte
    toch is het keeiii zielig voor dat meisje ;[


    "Be yourself, and fuck everything else" -Alex Gaskarth

    Like schreef:
    'n meisje waar ik toen nog bevriend mee was die had ook 'n x gereageerd op 'n advertentie maar die mensen waren waarschijnlijk ook niet te vertrouwen .. haar ouders dachten dat omdat ze 'n mailtje terug kreeg met zo'n rare nederlandse taal youknow .. niet ABN - algemeen beschaafd nederlands, voor de zekerheid even - maar meer zo dat als een buitenlander naar hier komt en de taal totaal niet goed kent youknow .. maar ik weet niet of het wel of niet klopte
    toch is het keeiii zielig voor dat meisje ;[
    Daarom ben ik altijd zo bang als ik word gebeld en ik opneem en een kindje aan de lijn heb.

    heb je ook wat op marktplaats staan dan? ö


    "Be yourself, and fuck everything else" -Alex Gaskarth

    Ahw, arm meisje ):


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Like schreef:
    heb je ook wat op marktplaats staan dan? ö
    Nee maar ik word soms heel vaak gebeld door mensen die het verkeerde nummer intoetsen of dat iemand die ik ken mn nummer online zet. Ik word vaak gebeld door mensen die een verkeerd nummer aan de lijn hebben (laatst een duitser xD) Maar ik haat het als ik word gebeld en het is iemand met een kindje aan de lijn die denkt dat ik iemand ben die hij kent of iemand die iets verkoopt in een advertentie.
    Het doet me gewoon pijn om die kleintjes te kwetsen

    Qlimax schreef:
    Ahw, arm meisje ):

    WBitch zei op 25 dec 2010 - 1:40:

    zulke mensen hebben geen ander leven .

    Hier ga ik mee akkoord! -Beiden berichten xD-

    Dat is zoo zielig.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    jonnge das echt befuckt gwoon!! super zielug voor da meisje!! grrrh kijk weer een bewijs dat de mensheid niet te vertrouwen is~!


    everyday deserves a chance to be the best day of your life...

    Mijn tante is een paar dagen geleden opgelicht via marktplaats. e had kaarten voor amstel live gekocht. Betaalt en nooit meer iets gehoord...

    En ze vind het verlies van geld niet eens zo erg. Ze heeft nu geen goed vertrouwen meer in de mensheid.

    Het is inderdaad knap lullig.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 10:38 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Vengeance schreef:
    Ach, dat vind ik sneu voor dat meisje.
    & Een heel enge, achterbakse naaistreek van die griet!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vengeance schreef:
    Ach, dat vind ik sneu voor dat meisje.
    & Een heel enge, achterbakse naaistreek van die griet!

    Mijn vader dacht een keertje dat hij opgelicht was, maar 2 weken later kreeg hij toch nog z'n spul. x'd


    *insert philosophical cringe expression here*