• Hai mensen

    Ik wou even iets kwijt

    8 maanden geleden ofzo was ik aan het chatten met een vriendin van quizlet. Ik vroeg aan haar of dat Tom al een vriendin zou hebben. Ze zegt ja omdat ze het email adres van haar had. Ik geloofde dit alles niet, maar wou haar wel eens aanhoren.

    Na heel lang gepraat te hebben, begon ik haar te vertrouwen. Zij was de vriendin die ik alles kon vertellen en wie me niet beoordeelde. Daardoor begon ik haar te geloven.

    Na een tijdje gaf ze me het email adres van Tom, waar dat ook soms Bill op kwam. Het was niet veel dat ze online waren, met hun drukke schema's.

    Af en toe kwam Bill dan online ( mijn favo ) en hadden we heel leuke gesprekken. Na een tijdje zei hij zelfs dat hij van me hield, waardoor ik dus helemaal in de wolken was.

    Maar dan plots, zei ze dat ze zwanger was. Van Tom. Ze wou het kind niet en wist niet wat dat ze moest doen. Ze vertelde het aan Tom, die helemaal flipte. Hij wou niets meer met haar te maken hebben en maakte het uit. Nu stond ze daar helemaal alleen. Ik hielp haar door opbeurende woorden te zeggen.

    Toen kwam Tom nog een keertje online. Ik zei hem wat er allemaal aan de hand was en dat ze helemaal down was. Tom had spijt van wat dat hij allemaal gezegd had en wou instaan voor het kind. Totdat ze viel en het kind dood was, in 2 weken.

    Dan kwam uit dat ze alles tegen me gelogen had. Gewoon omdat iemand dat ooit bij haar had gedaan, wilde ze wraak nemen. Op mij, terwijl ik helemaal niets had gedaan. Ze heeft me een half jaar zitten te beliegen.

    Als je ooit dit msn van iemand krijgt, moet je haar niet geloven : daphne-_-love@live.nl

    haar quizlet account ( ze komt er niet meer op : tomsocuteboy - Quizlet.nl

    dit msn was van de fakers : tokio-hotel-fan-site@hotmail.com

    Ik wou dit jullie gwn laten weten dat als je haar ooit tegenkomt op msn fzo, dat je haar niet zomaar kan geloven. Zeg nu niet naïef kind tegen me fzo, wnt ik weet dat ik haar nooit had mogen geloven, maar ik wilde het zoo graag.

    Doei :)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik heb haar ook op Msn maar prate nooit met haar dus!! erg voor je!! dat iemand oz iets kan doen, is echt gemeen!


    *He's the one.

    Idd.. dat iemand zoiets doet.. *zucht*


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het echt erg dat iemand met zoiets zich bezig houd, komaan. Dat vind ik echt erg, majah. :')


    Tanya is de beste.

    omg
    zo erg
    wie kan zoiet nu doen <_<

    :S


    Gilles (ll)

    Bedankt! Ik zet hem erbij & geef het door enzo.

    omg
    zo erg
    wie kan zoiet nu doen <_<

    :S

    ze zegt dat ze er nu wel spijt v heeft nzoo.. maar na al die leugens kan en wil k haar gwn niet meer geloven


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    echt kinder achter van dat kind kop op zeg zo iets doe je toch niet,

    ik geloof zowieso hgee nmensen die zoiets tegne mij zeggen over tom en bill.
    maar wel ZO laag van haar he :O


    don't Worry...Be gay.

    wat stom jog ! egt waar, wat een trut is dat ! En dan had jij nog eens nix gedaan.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    wat stom jog ! egt waar, wat een trut is dat ! En dan had jij nog eens nix gedaan.


    Weet ik. Wss had ze gewoon aandacht nodig. En het erge was, telkens dt wnnr ze boos op me was, kon ze me zo'n schuldgevoel geve dat ik zelfs niet meer goed voor school had kunnen studeren -_-'


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Goloofde je echt dat ze chatte met Tom van tokio hotel?
    I mean , waarschijnlijk hebben die jongens niet eens MSN. DUH , maar wat gebeurt is is gebeurt en je kan er niets meer aandoen dus ik zou er niet veel aandacht aan besteden.

    ocharm da is zooo erg..
    ik geloof gewoon nimeer wanneer ze zeggen dat ze tokio hotel hun email adres hebben.
    het is echt spijtig dat ze misbruik hebben gemaakt van je geloof.
    (en btw, bedankt om het hier dan te melden zodat er niemand anders slachtoffer word van zulke zwakheden)
    xx


    Kuss.

    Gosh ;S
    Leuke vriendin zou ik zo zeggen .. niet duz.
    Ik vind het heel erg voor je!


    -