• voordat Quizlet stopt met een rpg-site te zijn en gewoon weer een leuke site wordt met leuke topics over vanalles (: ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 23:23 ]

    Het is o.a. een RPG-site, punt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Uh whut?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    hopelijk nooit, ik vind rpg's leuk om mee te doen


    You can't not look cool with a crossbow.

    Als je iets veranderen wilt, begin dan eerst bij jezelf.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 23:26 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Als je iets veranderen wilt, begin dan eerst bij jezelf.


    Hier ben ik het mee eens.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    VanGogh schreef:
    Het is o.a. een RPG-site, punt.


    oh meoow. Het lijkt nu wel alleen een rpg-site te zijn geworden.

    Ja, jij meow.
    Hoe lang nog voor mensen eindelijk eens stoppen met zeuren over rpg's? Niemand verplicht je ernaar te kijken. Als het zo stoort dan neem je een GM en hoef je er nooit meer last van te hebben.
    Ik ben die 1D hype ook meer dan zat, maar je ziet mij ook niet om de vijf botten een topic erover openen. Sterker nog, ik zeg er zelden nog wat over gewoon omdat het a) er niks aan verandert b) er zat mensen zijn die het wel leuk vinden en dit ook gewoon een leuke site voor hen moet blijven.

    Ik dacht dat Quizlet een site was waar iedereen zichzelf mag zijn, de kans krijgt om te schrijven over wat hen echt bezig houdt, en gelijkgezinden te zoeken. Jammer dat niet iedereen dat vindt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Deilia schreef:
    Uh whut?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    DeVanity schreef:
    (...)

    oh meoow. Het lijkt nu wel alleen een rpg-site te zijn geworden.

    Lol. Op Q schrijft men ook verhalen en RPGs vallen daar ook wel onder, tbh. En daarbij - zo kan iedereen wel een hoop klagen. Het valt overigens wel mee als je het vergelijkt met andere dingen, zoals 1D of de hoeveelheid klagers... *kuch*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Als je de RPG's in de actieve topics beu bent, wordt het volgens mij tijd op GM te worden ^^.
    Helaas doet de sms-fuctie het niet in België en heb ik dus geen credits, maar goed. Ik RPG zelf ook niet zoveel (nu wel, met the Rel of Quizlet), maar je moet het maar verdragen.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 23:40 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    DeVanity schreef:
    (...)

    oh meoow. Het lijkt nu wel alleen een rpg-site te zijn geworden.


    Miauw. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    RPG-site? RPG'en is schrijven -> En schrijven hoort bij een schrijverssite -> Quizlet is een schrijverssite.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    RPG-site? RPG'en is schrijven -> En schrijven hoort bij een schrijverssite -> Quizlet is een schrijverssite.


    wauw wat slim van je. Alleen vroeger was het niet zo'n ''schrijverssite'' wat de topics betreft en dat vond ik leuker.

    Ik heb er geen last van, want dat zit in mijn filter. :Y)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DeVanity schreef:
    (...)

    wauw wat slim van je. Alleen vroeger was het niet zo'n ''schrijverssite'' wat de topics betreft en dat vond ik leuker.

    Precies. Misschien dat je koppie het dan snapt. :] En vroeger is nu niet. Als je hier alleen bent voor de topics en shit, moet je gewoon GM worden of weggaan: dan heb je d'r geen last van. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.