• Nou de titel zegt het al xD
    Wat eten jullie met kerst, is het verschillend op gourmete jullie? Of jullie bestellen chinees??

    Ik ga dus chinees eten, terwijl ik dat echt niet lust..

    Oh als z'n topic al bestaat, sorry dan xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Dat is ieder jaar iets anders.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Wij gaan één avond uiteten
    En de andere avond eten we uitgebreid thuis. Nu hebben we een soepje, rolade en dan toetje na en dan salade's, gebakken aardappeltjes gewoon vanalles


    Don't dream your life, but live your dream!

    WEmo schreef:
    Kalkoen :9~

    1e kerstdag: Gourmetten,
    2e kerstdag gaan we altijd naar de familie en maakt iedereen wat, dus ik heb nog geen idee wat we gaan eten dan (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Bij mijn opa en oma altijd Chinees. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Meestal gourmetten, maar vandaag eet ik gewoon een pizza uit de diepvries.
    En morgen kookt mijn zusje iets.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 17:38 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wij eten altijd heel lekker met kerst.
    Wij hebben altijd eerst een kerstbrunch. En dan hebben we kaiserbroodjes, kerststol e.d. Die standaarddingen. Dat doen we op beide kerstdagen.
    En 's avonds hebben we vandaag als voorgerecht paprika soep (en dat klinkt misschien vies, maar het is écht lekker), als hoofdgerecht vis (weet zou gauw niet meer wat) en als nagerecht heb ik pannekoeken met fruit (vanwege melkallergie) met mijn moeder en mijn broer en vader hebben dan een soort taart van wittechocoladeijs en nog wat soorten chocoladeijs.
    En morgen weet ik het niet meer, maar ook zo lekker:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    wij eten altijd wel iets anders,maar ik heb nu toch op mijn beide kerstfeesten garnalen gegeten (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'