• Hey

    Ik zit dus met een probleem enzoo maar bij dit kan je zeggen dat ik er niets mee te maken heb maar dat is het wel! Al gaat het niet over mij. Sorry maar dit moet ik ff kwijt.

    Het zit eigenlijk zo. M'n zus heeft een supercuuwl vriendje enzoo maar het enige probleem is dat ze nu ruzie hebben. En m'n zus wil hem niet meer zien maar ik weet dat ze nog op hem is. En ze wil niet met hem praten en zegt dat het gedaan is enzoo en dat ze geen relatie met hem meer wil. En dat is een probleem voor mij. Want als ik problems had kon ik altijd bij hem terecht want hij stond er altijd voor me en niemand anders kon luisteren zoals hem. Hij is echt cuuwl enzoo en luistert altijd zo goed naar me. Nee ik ben niet verliefd om hem het was gewoon een goede vriend van me geworden. Ik kon echt álles aan hem toevertrouwen maar als m'n zus het gedaan gaat maken tussen hen kan ik niet meer met hem omgaan enzoo. En dan komt ook dat ik al m'n problemen ga blijven opkroppen enzoo en dat wil ik niet maar ik kán er gewoon met niemand anders zo goed over praten dan met hem. Ik weet echt niet wat te doen!

    Sorry maar dit moest er gewoon ff uit enzoo en ik moest het gewoon hier neerzetten.

    xxx

    Lieford je kan toch nog bevriend met hem blijven, dt moet je zus toch snappen!!!


    *He's the one.

    Maar het is toch niet omdat je zus het niet meer wilt met die jongen dat jij er niet meer mee kan omgaan? Misschien minder, maar je kan toch aan die jongen vragen om elkaar te blijven zien? Om afentoe eens aftespreken omdat je het echt nodig hebt ofzo. En die jongen zal dat vast wel willen doen! Waarscheinlijk niet meer met je zus in de buurt ofzo, maar dat maakt toch niks? Ik zou echt proberen er nog mee aftespreken en zeker als hij zoveel voor je betekent!
    x


    Tanya is de beste.

    Maar nee, want als m'n zus het gedaan maakt ziet zij hem niet meer dus ik ook niet want dan wil mijn zus niet dat ik hem nog zie enzoo omdat zij het gedaan heeft gemaakt. Omg niemand kan mij hierbij helpen want m'n zus zelf weet niet eens dat ik zo goed met hem kan praten.

    Maar als je dan eerlijk zegt dat hij je heel goed kon helpen enzo... Oftewel kan je ook gewoon het niet aan je zus zeggen dat je hem nog ziet. En dat je in het geheim nog met hem omgaat. Das misschien niet leuk, maar als het echt moet zou ik dat toch doen..
    x


    Tanya is de beste.

    weetjje zeg het gwn tegen ej zus die gaat toch neit kwaad worden!! anders praat ik wel met haar!!


    *He's the one.

    Het is wat egoistisch als je alleen daarom wil dat je zus samen blijft met haar vriendje omdat jij daarmee goed kan praten.
    En het zou egoistisch zijn moest je zus niet willen dat jij met hem omgaat.
    Maar dan is het weer stom om samen met de ex van je zus te praten terwijl het net uit is.
    Ik bedoel tuurlijk mag je dan praten met hem , maar je zus met hem nog verwerken dan en dat gaat niet als hij de hele tijd bij jou zit ofzo.
    DUS , je moet praten met je zus dat je methem goed kan praten en kijken hoe ze reageert.

    Nee! Dat is het niet! Ik heb al duizende keer met haar gepraat en ze zegt altijd dat ze niet zonder hem kan en dat ze écht smoorverliefd is! Ik weet dat ze nog verliefd op hem is. Maar och, het was echt een dom idee omhet hierop te zetten want er is toch niemand die me kan helpen.

    Jouw zus is raar wrm si het dn uit???


    *He's the one.

    Waarschijnlijk omdat ze het niet uitkan maken , omdat ze het niet uit wil maken en gewoon een relatiedipje heeft.
    Laat je zus en haar vriend het dan zelf oplossen.