• Ja ik verveel me :'D Haha.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 12:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    haha, Jeems, over zn gitaar ;F

    Darren
    "Dankje Pix" Hij ging naar boven legde zich zonder schoenen naast Jamie.

    Lekker onderwerp toch.

    Jamie.

    Zachtjes bleef hij door snurken, hij voelde zijn bed lichtjes bewegen en voelde daarna een persoon naast hem. Zijn droom ging al snel over dat hij een klein kindje was, die bij zijn grote zus in bed lag. Hij kroop tegen Darren aan en verbergde zijn gezicht in zijn shirt.

    Darren
    Hij voelde zijn hart heftig kloppen en sloot zijn ogen

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik liep naar de woonkamer en plofte neer op de bank, ik verveelde me nu al. Ik frunnikte aan myn kettinkje, waarschijnlyk sliep ik vannacht alsnog alleen.. Eigenlyk was dat beter voor hem, ik zou hem toch wakker gillen door die stomme nachtmerries.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Tot vanvond! (:'' riepik haa rnog na en leip naar huis.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Langzaam stopte hij met snurken en begon te smakken. Zachtjes drukte hij zijn gezicht tegen de harde borstkast en kon zich niet herrinneren dat zijn zus een harde borstkast had. ' Urhm? ' murmelde hij.

    Hahaha x'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ghe

    Darren
    Hij sliep rustig

    Jamie.

    Zijn handen gleden naar Darren's borstkast en zocht de voorgevels van zijn zus. - Ogh, klinkt zo verkeerd. - Toen hij die niet kon vinden deed hij langzaam zijn ogen open. Verstijfd bleef hij liggen toen hij Darren voor zijn neus lag. Er klopte hier iets niet. Hij sliep toch alleen? Of had hij dat nou gigantisch mis? Langzaam kwam hij overeind en keek omzich heen. Dit was zijn kamer.. Maar wat deed Darren hier dan? Voorzichtig kroop hij via de achterkant uit bed, schoot in zijn Etnies en liep stilletjes de kamer uit. Muisstil liep hij de trap af en liep snel de woonkamer in.

    ahw, arme Darren xd
    Darren

    Hij sliep rustig

    Jamie.

    Eenmaal beneden liep hij rondjes om de tafel en dacht na. Als Darren bij hem in bed lag, moest hij een ander bed zoeken. Of er was iets anders aan de hand.. Langzaam begon hij geirriteerd te raken en rende als een speer de trap op. Stormde als een holbewoner zonder IQ de kamer in. Sprong boven op Darren en schudde hem wakker. ' Dar? ' murmelde hij.

    Darrne
    Hijs chrok wakker. "What the- Jeem, wat is ?"

    Jamie.

    Hij zat boven op Darren en keek hem aan. ' Ik heb een paar vraagjes. ' zei hij tegen hem. ' En je moet ze beantwoorden, Oke? '

    Darrne

    Hij keek hoe hij zat en knikte met een blosje op zijn wangen

    Jamie.

    ' Dit is toch mijn nest? ' murmelde hij tegen hem en speelde ondertussen een beetje met Darren's shirt. ' Wat doe jij dan in mijn nest? ' Hij keek hem aan en beet op zijn lip. Hij begon zich een beetje ongemakkelijk te voelen. ' En en en .. ' Hij kneep in de shirt van Darren. ' Ben ik die .. ene jongen? '

    Darren

    "Ja" Hij wist dat Jamie als hij goed nadacht genoeg zou hebbn aan die ja en tkroop snel onder hem verbndaan en rende naar 'zijn' kamer die hij deelde met Pixie