• Ja ik verveel me :'D Haha.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 12:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De boodschappentas ;d Darrie is lief ;d

    Jamie.

    Hij keek even naar Darren die Pixie's tas pakte en keek hem aan. ' Kun je die van mij ook dragen ^^ ' vroeg hij lief en keek hem met puppyoogjes aan.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 18:44 ]

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik keek hoe Darren myn tas over pakte en glimlachte dankbaar. ,,Dankje ^^'' zei ik. ,,Trouwens, vanaaf gaan we spaghetti eten (:'' zei ik tegen 'm, i kmoest even grinniken toen Jamie vroeg of Darren zijn tas ook wilde dragen.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik keke het meisje ana het knikte. ,,Jup'' ik glimlachte en hurkte neer bij Button. ,,Kleine boef.'' ik maakte zijn riem weer vast en ging stana. ,,Sorry, hij wer dineens nogal wilt. DIe kleine mormels zijn nog behoorlyk sterk.'' ik grijnste sheefjes. ,,Trouwens, ik ben Abigail.'' ik keek naar haar, ik had er wel eens gezien. In de supermarkt geloof ik

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 18:52 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hahah Polle x'D

    NOU Elke keer typte ik het bijna en dan dacht ik; neeeee Darren.
    En nu .. nooooou TT_TT


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ghihih x'D

    Daar heb ik nu nog geen last van gehad :#

    Najah, 1x maar dat was op een andere topic ;D

    ahah ;A

    Darren
    "Jeem, jij hebt meer speiren dan ik, dus noop, ik ben alleen zo lief voor mijn Pix"

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Mm, jouw Pix nog wel. Sinds wanneer ben ik een eigendom?'' vroeg ik en prikte in Darren's zij. ,,Trouwens, gaan we terug of gaan we nog wat winkelsbekyken/'' ik keek naar de 2, ik had zo'n vermoeden dat ze terug wilden.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik keke het meisje ana het knikte. ,,Jup'' ik glimlachte en hurkte neer bij Button. ,,Kleine boef.'' ik maakte zijn riem weer vast en ging stana. ,,Sorry, hij wer dineens nogal wilt. DIe kleine mormels zijn nog behoorlyk sterk.'' ik grijnste sheefjes. ,,Trouwens, ik ben Abigail.'' ik keek naar haar, ik had er wel eens gezien. In de supermarkt geloof ik


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    "Ik wil eerst die tas kwijt en ja je bent van mij, mijn beste vriendinnetje"

    Jamie.

    Hij trok een pruillip en keek naar Darren. ' Jou vind ik niet zo leuk. ' murmelde hij zachtjes en liep al vooruit met die stomme kut tas.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Das goed, kunnen we Andy ook meenemen, als ie wilt teminste ^^'' zei ik, toen hij het 2e gedeelte zei reageerde ik meteen. ,,Mocht je willen.'' ik stak mijn tong naar 'm uit. ,,Ik ben gene eigendom, van niemand niet ^^'' ik keke naar Jamie. ,,jamie!'' ik ging snel naast 'm lopen. ,,kom maar.'' ik pakte 1 handgrepe van de tas waardoor we 'm samen tilde ^^

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik keke het meisje ana het knikte. ,,Jup'' ik glimlachte en hurkte neer bij Button. ,,Kleine boef.'' ik maakte zijn riem weer vast en ging stana. ,,Sorry, hij wer dineens nogal wilt. DIe kleine mormels zijn nog behoorlyk sterk.'' ik grijnste sheefjes. ,,Trouwens, ik ben Abigail.'' ik keek naar haar, ik had er wel eens gezien. In de supermarkt geloof ik

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 19:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    Hij bleef wat achterlopen met een rotgevoel. Hij vind je niet leuk Dar, zet hem uit je hoofd!

    Jamie.

    Even keek hij opzij naar Pixie en glimlachde. ' Dankje wel. ' zei hij vrolijk, daarna keek hij over zijn schouder naar Darren. Snel pakte hij zijn hand vast en trok hem mee.

    Darren

    Hij schrok ervan en keek Jamie blozedn aan.

    Haha, wou ik Pix ook alten doen. kvond Darren zielig xD

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Graag gedaan (:'' ik kek weer voor me, ik had een irritant liedje in myn hoofd en neuriede 't deuntje. ondertussen keek ik een beetje rond, het stadje was best gezellig.. En druk, maar niet té zoals thuis.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik keke het meisje ana het knikte. ,,Jup'' ik glimlachte en hurkte neer bij Button. ,,Kleine boef.'' ik maakte zijn riem weer vast en ging stana. ,,Sorry, hij wer dineens nogal wilt. DIe kleine mormels zijn nog behoorlyk sterk.'' ik grijnste sheefjes. ,,Trouwens, ik ben Abigail.'' ik keek naar haar, ik had er wel eens gezien. In de supermarkt geloof ik


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.