• Ja hallo iedereen is toch tegen me dus is de enige optie mezelf verwijderen.
    Btw,hou dit topic staande zodat een paar van mijn Bffé's het kunnen lezen,want die zijn namelijk op vakantie¬¬'


    Ik heb hier echt hele leuke vriendschappen gesloten,maar ook veel ruzie gemaakt,vooral vandaag&dat vind ik gewoon kut dus ja.
    MIJN VRIENDINNEN DIE IK GA MISSEN WETEN HET ZELF WEL!


    Achja Say ik weet wel dat je me tegen wilt houden om niet te vertrekken,maar dan zul je binnen nu en 5 minuten er heel veel voor moeten doen¬¬'


    Lalalalalalalala.

    Als je weg gaat ga ik ook, ik zweer het je!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Siham ik zweer jouwn dat als je niet blijft, wij je allemaal persoonlijk komen dwingen!

    JE GAAT NIET GODVERDOMME (huil)(huil)

    DUDE WE KUNNEN NIET SONDER JOUW SIHAM PLZ BLYF VOOR ONS!!


    We can only learn to love by loving.

    Siham luister, ik had niet zo moeten reageren! dat weet ik dat spijt me super hard, ik wil jouw niet kwijt niemand wilt dat !!!!!!


    *He's the one.

    WTF DOE JIJ
    JIJ GAAT NIET WE DOE NORMMAAL O.<


    don't Worry...Be gay.

    ^^ :'( Dude ik heb fcking sin om egt mezelf wat aan te doen nu .. ik wil niet dt je gaat siham...


    We can only learn to love by loving.

    Goed als mensen hier weggaan dan doe ik toch lekker mee! Tjees he! Ik heb al genoeg problemen aan me kop. Als er hier iemand van mijn vriendinnen weg gaat dan ga ik dat zeker ook.

    Wie wil dat ik blijf dan?¬¬'Ik ben toch een slet zonder hart..


    Lalalalalalalala.

    Jij gaat niet weg omdat:
    1: Ik je niet missen kan!
    2: Quizlet niets is zonder jou!
    3: Iedereen jou missen zal, of ze ruzie met je hebben of niet!
    4: Je gewoon niet weg gaat!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Nee Siham, dat ben jij niet! Je bent een leuke meid Mét hart en ik wil niet, zoals vele andere hier, dat jij gaat!

    GODVERDOMME BELLISSIMA MOEI JE NIET! JE GEEFT ECHT GEEN STERKTE HOOWR! Als je daarmee iemand niet wil laten gaan amai dan heb je ook niet echt veel succes. Dus houd gewoon je domme praatje voor jezelf als je toch niets nuttigs kan zeggen!

    SIHAM BLIJF IK ZWEER DIT JOUWN ALS JIJ GAAT DAT IK OOWK GAA!


    Ik ken haar niet eens , en jij moet echt stoppen met boos te worden. Als ik me niet moet bemoeien moet zij ook geen topic starten over dit weet je wel ?
    Whatever , ik zei haar toch dat ze haar niet moet laten doen ? Wat wil je dat ik doe zeggen dat ik ook wegga als zij dat doet ?
    Waarom zeg ik je dit?

    Ik wil dat je blijft ,,, ik wil je niet kwijt!! ja en ik ban een goedkope hoer die niet weet wat anders te doen dan oude vente te neuken!!!


    *He's the one.

    ALS JIJ WEGGAAT
    ga ik ook :O


    don't Worry...Be gay.

    Wie wil dat ik blijf dan?¬¬'Ik ben toch een slet zonder hart..

    O.O
    IK WIL DAT JE BLIJFT, en Nicol, Kim en Char en de rest!!
    En je bent gene slet zonder hart, degene die dat zegt dat je dat bent is een slet zonder hart!!!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wie wil dat ik blijf dan?¬¬'Ik ben toch een slet zonder hart..


    WTF! U een slet? U geen hart! Bent u gek geworden?!
    Lieft jou!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...