• Ik wil geen ruzie hier veroorzaken, ik wil gewoon het weten van jullie..


    Mods, als hier een ruzie ontstaat, mag je dit meteen sluiten


    Nou, diegene die mij het meest irriteer op dit moment is AngelLovee.

    Ze is iets van 1 a 2 meter van mij vandaan en als nog stuurt ze me berichtjes....

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 19:51 ]


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ja, er zijn er wel aan wie ik me kan irriteren.
    Maar de personen aan wie ik nu denk zou ik ook niet weg willen hebben.
    Want ze zijn ook niet altijd irritant ;'D


    effort never betrays you

    WEmo schreef:
    Mag ik even vragen wat je bedoelt? x)

    Nou, iedereen noemt iemand en zo maar zegt de naam er niet van. En dan ben ik altijd bang dat ik de gene ben die ze bedoelen en ze dus niet mogen. Ja, het is aardig gestoord maar zo iets gebeurd bij mij 4 jaar terug in de klas ook en toen bleek ik de gene te zijn die ze niet mochten, dus vandaar.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Hha ik irriteer lekker mezelf :Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik noem geen namen, maar een paar mensen irriteren me wel

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 20:01 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Blaze schreef:
    (...)
    Nou, iedereen noemt iemand en zo maar zegt de naam er niet van. En dan ben ik altijd bang dat ik de gene ben die ze bedoelen en ze dus niet mogen. Ja, het is aardig gestoord maar zo iets gebeurd bij mij 4 jaar terug in de klas ook en toen bleek ik de gene te zijn die ze niet mochten, dus vandaar.

    Lieveschat, ik ken je niet eens. :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    Blaze schreef:
    (...)
    Nou, iedereen noemt iemand en zo maar zegt de naam er niet van. En dan ben ik altijd bang dat ik de gene ben die ze bedoelen en ze dus niet mogen. Ja, het is aardig gestoord maar zo iets gebeurd bij mij 4 jaar terug in de klas ook en toen bleek ik de gene te zijn die ze niet mochten, dus vandaar.

    Vast niet :'D

    Blaze schreef:
    (...)
    Nou, iedereen noemt iemand en zo maar zegt de naam er niet van. En dan ben ik altijd bang dat ik de gene ben die ze bedoelen en ze dus niet mogen. Ja, het is aardig gestoord maar zo iets gebeurd bij mij 4 jaar terug in de klas ook en toen bleek ik de gene te zijn die ze niet mochten, dus vandaar.

    Dat komt me zooo bekend voor :P

    Oh, heel veel mensen irriteren me, maar dat ligt aan mij. Dus eigenlijk doet mijn mening er helemaal niet toe.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ik háát de mensen van de Q-chat :9~
    jk(krul)


    (Be)lieve in (you)rself

    GabyDeUser schreef:
    Lieveschat, ik ken je niet eens. :')

    Ik zei toch dat het gestoord was? (krul)
    Maar zou kunnen dat je je irriteert aan mij als je mijn reacties in topics zou zien of zo, weet ik veel. Maar ja, het is een gestoord idee, het schoot alleen even mijn hoofd in :Y)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Oh er zijn er ff tellen 4 die me echt irriteren en sommige irriteren me af en toe.
    2 zouden het volgens nog geen probleem van maken maar van 2 andere die zouden er een hele ruzie van gaan maken terwijl de rust net is terug gekeert. En dan zou ik het trouwens toch weer allemaal gedaan hebben en daar heb ik dus geen zin in. En ik denk dat diegene wel weten wie het zijn. Want daar heb ik al eerder een aanvaaring mee gehad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    niemand (:


    --

    Blaze schreef:
    (...)
    Ik zei toch dat het gestoord was? (krul)
    Maar zou kunnen dat je je irriteert aan mij als je mijn reacties in topics zou zien of zo, weet ik veel. Maar ja, het is een gestoord idee, het schoot alleen even mijn hoofd in :Y)

    Dat heb ik nou ook.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    WMod schreef:
    ik háát de mensen van de Q-chat :9~
    jk(krul)


    wij haten jou ook

    loveyou


    "Ignite, my love. Ignite."

    WMod schreef:
    ik háát de mensen van de Q-chat :9~
    jk(krul)


    Same here:Y)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain