• Het moest er toch eens van komen. Ik heb dan eindelijk de allereerste aflevering van The Game of Thrones gezien.

    Helaas heb ik op dit moment geen zin om een leuke Gif op te zoeken, dus moeten jullie het doen met deze saaie, eentonige lay-out. (:

    - Wie van jullie kijken nog meer Game of Thrones en wie loopt er ook zo gigantisch achter? (:

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 23:49 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Kijken doe ik nog niet, lezen wel ^^
    Ik ga pas kijken als ik een beetje verder ben in de boeken. Ben wel benieuwd though.


    Deep inside, I've never felt alive

    Spoiler!


    Maar ik kijk de serie dus ook :')
    Samen met mijn ouders, lekker awkward tijdens een vrijpartij haha.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ibex schreef:
    Kijken doe ik nog niet, lezen wel ^^
    Ik ga pas kijken als ik een beetje verder ben in de boeken. Ben wel benieuwd though.


    Lezen moet ik ook nog. Normaal lees ik altijd eerst de boeken, maar ik kon nu echt niet wachten. c;


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben een jaar of zo geleden begonnen en ik ben nog maar bij aflevering 4. En ik denk niet dat ik snel verder zal komen. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb alles al gezien en wacht met spoed op het volgende seizoen.
    Ik heb de boeken niet gelezen, helaas. Doordat ik al weet wat er gaat gebeuren, kom ik er moeilijker door heen :/


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb alles gelezen en gekeken.


    She was always looking for more..

    Ik heb er nog niks van gezien. :$ Ik denk niet dat ik het ooit ga volgen, lijkt me niet mijn genre. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Haerolin schreef:
    Spoiler!


    Maar ik kijk de serie dus ook :')
    Samen met mijn ouders, lekker awkward tijdens een vrijpartij haha.


    The struggle is real. :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Me! Haha.
    Ik kijk het met mijn broer en moeder (wat soms best awkward kan zijn) en als het aan mijn moeder ligt kijken we één aflevering per maand. We zijn nu bij aflevering 7 (seizoen 1) geloof ik.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik was ermee begonnen, maar ik ben afgehaakt bij het tweede seizoen omdat ik geen tijd heb en ook nog andere series volg. Meestal ga ik in de zomervakantie pas los met series kijken. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik wás begonnen, vond het op zich wel leuk maar mijn ouders zaten de hele tijd erbij dus liever niet (cat)

    Ik was begonnen met lezen, maar halverwege ben ik afgehaakt omdat de manier waarop hij schrijft niet prettig was en ik daardoor moeilijk Door het boek heen kwam :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Jaaaaa. Ik heb alles al gezien en kan echt niet meer wachten, verdomme. T_T

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 0:19 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twisty schreef:
    Jaaaaa. Ik heb alles al gezien en kan echt niet meer wachten, verdomme. T_T


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb alles gelezen vooral, en wacht nu al twee jaar op een vervolg. The struggle is real. GoT is wel oké verder. Ik heb een heel verlaten topic aangemaakt, voor zowel de boeken en de serie, maar die is, zoals ik al zei, heel verlaten. x'D Ook letten op spoilers op het laatst daaro, aangezien ik er geen fuck meer om gaf aangezien er toch niemand was. Verder: de boeken zijn 1000x beter. Met de boeken weet je tenminste wie Jon Snow's ouders zijn. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."